Alla inlägg under januari 2011

Av madelene spegel - 29 januari 2011 21:33

Hej har inte hunnit blogga nå mycket idag, vet inte varför, lämnade över min dator till min lillebror när jag for iväg och jobbade på hockeyn. Luleå spelade mot Södertälje och förlorade med 1-3 så nu ligger Luleå 4 i tabellen, tråkigt... Ajja iaf så när jag kom hem från hockeyn så var min moster å hennes familj här för dom firade min lillebror som fyllde år för ganska precis 10 dagar sen.


Juste kanske kan nämna det bara för att skriva men lämnade över datorn till Albin för att han skulle få testa ett spel jag köpte till honom i födelsedagspresent, men det verkade inte funka på min dator så det var ju inte så jävla lyckad, det blir nog ist att köpa ett nytt grafik kort till en stationär dator så han kan spela på den ist.


Ska hur som helst gå iväg nu och se klart filmen med mina päron, moster å hennes man nu.

ciao!

    

Av madelene spegel - 28 januari 2011 21:00

Spelade nyss upp I need a dollar låten för mamma och syster, det var lite roligt...tyckte iaf jag, men inte dom hehe.

Iaf så sitter jag i soffan framför tvn med datorn då och ser Let's dance med mamma, pappa och Isa.

Förresten så tog Isa körkortet i tisdags:D

Grattis såklart!

Men iaf så efter skolan idag mötte jag upp en polare på stan så gick vi runt och kollade lite sen gick vi hem till henne med lite Max käk och godis så satt vi och åt det, sen gick vi en sväng till All Star och kollade, det är riktigt fint där!

Sen så kom Isa och hämtade mig efter hon hade hämtat Albin så for vi hem!

Vart att komma hem tidigt idag men det var det värt, för i brevlådan tidigare idag så hade mitt lilla paket från Nelly.com kommit!!!! Beställde lösögonfransar därifrån för någon dag sen, dom har riktigt snabba faktiskt på att komma :)

Nice va?:D

Så här ser dom ut:

     

Dom blir nog bra!


Ajja sen så innan jag åt middag för andra gången idag så var jag tvungen att ha en halvt suddig bild på lill hunden :D

    


Ska se lite Eva och Adam snart så CIAO

Av madelene spegel - 28 januari 2011 12:52

just älr man ju sååå hurtig som sitter i skolan med en bärbar dator som tillhör skolan, dom suger men det är väll bättre än ingenting..

idag ska jag till moa på middag, det ska bli trevligt!

bloggar mer sen, ciaooo

Av madelene spegel - 27 januari 2011 20:24

Skönt att vara klar med alla "måsten" idag. Eller jag ska tvinga mig själv läsa igenom Historian en sista gång innan jag drar till med en jävla massa sömn inatt:)

Men det är rätt intressant så det är lugnt. Ska ha ett feting prov imorgon för första gången i 2'an, äckligt skönt att man inte haft nå sjukt viktigt prov försen nu. Ska nog inte plugga in om konstverk för det orkar jag inte.

Konst är inte min grejj och det märker nog alla andra också..


Fyfan vad nice det var idag när vi hade idrott så fick vi vara på 'höga höjder' och köra en hinderbana, fast jag gjorde det såklart inte. Jag är det där man kallas höjdrädd. Hade ramlat ner direkt.. Men det var iaf inte bara jag som inte ville klättre uppe utan nästan halva klassen. De som väl  var uppe och klättrade tyckte det var kul! Men iaf så vi andra som inte klättrade upp fick fara till gymmet och träna. Fick inte mycket gjort men lite vart det ju alltid.

Ska man träna rätt måste man göra rätt på ALLA sätt. Då är det alltså sjukt biktigt vad man lyssnar på för musik så här ska ni få en asbra träningslåt:

Carpark North - Just human

Det är enligt mig det bästa danska bandet, eller nej kanske inte Volbeat är rätt bra också men sen är det iaf Carpark North. KUNG att dom spelas på Bandit så jag kan ju knappast vara den enda som tycker att dom är bra!


Ajja ska iaf se lite Eva Och Adam nu, ni vet den där gamla serien från 1998 typ? Haha nej jag vet inte om den är från exakt då men tror fan den är rätt gammal.. Har laddat ner första säsongen iaf på 8 avsnitt som jag sitter och kollar på när jag har ganska tråkigt, fast det är ganska kul att se så tycker alla tjänar på det i slutet ändå!

  

Dom.. ni vet? Oki bra, ciao!

gay

Av madelene spegel - 26 januari 2011 18:19

kirrade nyss så jag kan öppna alla filmer dirr i VLC, haha duktig va??

 


snackar just nu med ymer i telefonen om det hehe. eller om en annan sak men vi har snackat om de, alltså filmer. ska snart äta middag, är hungrig som fan så de ska bli nice, tror vi ska äta lax å potatis. funkar det med. efter jag  käkat ska jag plugga historia som fan för att vi har ett viktigt prov på fredag som jag måste åtminstonde klarar. ajja nu ska jag dra mig från datorn,


ciao 

Av madelene spegel - 25 januari 2011 21:39

är på sämst humör för att min kropp inte pallar med tempot jag vill träna i.

om jag inte får träna finns de inge att leva för, bajs

bloggar imorrn

Av madelene spegel - 24 januari 2011 16:05

Hej

väntar på att tiden ska gå just nu så att mamma ska skjutsa mig till sunderbyn så att doms om tror dom vet nå bättre om mitt knä än mig själv kan säga vad fan som är fel. Hoppas bara inte dom får för sig att jag inte ska träna under en viss tid eller liknande, för det kan dom glömma..


Iaf så sög skolan idag, måndagar är så jävla dryga och onödiga....... Och imorrn äre typ inga vanliga lektioner för min del, skönt men har helllre vanliga lektioner typ än sjunga amed Kören hela dagen.


ÅH va lesssssssssssssssss. Är förkyld som ett cp nu också och det är fan det värsta som finns, missade fan en träning igår, får ångest. Jag MÅSTE träna och det är fan nu och min kropp måste klara pressen annars pantar jag fan den i förtid.

Blää ska fara när som helst nu ut mot sunderbyn å röntga så  HEJDÅ

  


Av madelene spegel - 22 januari 2011 15:03

haha fyfan va sjuk låt någon visde mig för ungefär en vecka sen...

Lyssna och njut!

Ovido - Quiz & Flashcards