Alla inlägg under juli 2011

Av madelene spegel - 27 juli 2011 19:31

Drar å tränar, ciao!!!

 

Av madelene spegel - 27 juli 2011 01:09

Jaa såg för någon dag sen men har inte haft energi att lägga ut det än men, här är det.

  Den där orginal grejjen hittar ni på Marigonas blogg, www.toawesome.blogg.se


Tack mongo-unge, kommer alltid ställa upp för dig!:)


Nåväl idga färgade jag Jessicas missfärgade hår rött! Ändå nice, hon ska färga om allt sitt hår nu till rött ;)

Det vart en riktigt nice röd färg :D


Ajja igår om den där t-shirten jag köpte, är rätt nöjd ändå!

 

Av madelene spegel - 25 juli 2011 19:55

Laddade ner ett världelöst spel till min mobil som heter "Cloudy". Man får en hint på varje bana om hur man ska lösa den -.-

Men det är fan bra ;d

Der ut som ett barnspel men det är ändå lite klurigt..


Nåjo låten " Seek Bromance" påminner mig om efterkröket, höhö krök, ajja hos Marcus iaf!


Äckel bra röst den där bruden har!

Ajja var på stan idag med Jessica, jag köpte 2 par mjukisar, svarta å gråa!

Sen ett linne, eller nej 2 linnen, nej juste 3 var det.. Fast de tredje är nog en t-shirt så det räckas inte, köpte också hel svarta converse. Fina dom med.. Fyllde på telefonen med pengar..4 par lösögonfransar å en data-mus, 3 nagellack å sen gick vi till Telia å frågade om min bluetooth grejj som inte gör som den ska men skulle testa den en gång till sen om det inte funkade så skulle jag komma tillbaka med den så skulle dom testa den dära :)


Det var ändå bra, förra veckan gick Jessicas syster lös på hennes hår med blondering.

 

Det kanske inte blev så jävla snyggt men... Det är hennes problem.

Jag vet inte om det syns nå mer men Jessica färgade mitt hår i rött, så det skulle skimmra rött o ljus, typ solen då för alla er som är tappade som små.


Hursomhelst blev jag nöjd men har slutat tänka på det nu, funderar på att blondera å bleka mitt hår som fan å sen färga i någon kul färg å sen klippa av skiten.


Skulle vara toppen skönt!

Där för NÄSTAN första gången skrev ajg allt jag köpt på stan men ids itne knäppa kort på allt å läga ut, vilka t.ex vet inte hur mjukisar ser ut? jaa precis man behöver väll inte bild bevis på allt man köper då äre juu tramms bara.

Nåjo. nagellacken blev i rött, rosa å svart. Har just nu på naglarna så jag får se när jag orkar fixa det där.


Jag köpte förövrigt en fet flaska med balsam också..

  Så det måste varit allt, utom Max-maten då. JAJA där harni allt!

Gymmet idag var sweet jag och Jessica stannade kvar ett tag efter vi hade tränat klart för å skojja lite med Anton, Nils och Dennis! Och det var väll ganska värt det ändå för klockan var ju bara barnet :)


Igår gjorde jag och Jessica tacos hemme hos henne, det var sjukt gott och trevligt!

    Har ingen bild på det färdiga resultatet men gott iaf..

Å det där var ju inte allt vi åt men ändå!


Och jag märkte att min mobil tar redigt fina bilder!!!!

 

Klicka för att se dom större,

Ska nu dammsuga mitt rum, tjing! 

Av madelene spegel - 21 juli 2011 22:18

   


så började han snacka om nå annat...såklart

Av madelene spegel - 21 juli 2011 11:36

det blir typ sutomatiskt 2 av ett klipp om jag lägger upp massa klipp, sämst

Av madelene spegel - 21 juli 2011 11:02

Somnade inte försen vid 8.30 å vaknade för typ en halvtimme sen.. alltså 10.30 vad fan händer!!

Igår iaf blev det en skön kväll hos Madde, känner mig så extremt schitzofren när jag skriver så.. Madde Nyberg förövrigt!

Det började med att jaq var med "en viss person" å så gick vi ut och rökte så hörde vi någon sjunga och så var det Kakan! Han var med Madde och Martin så vi gick till Madde med dom å stannade till ett tag:)

Kakan spelade gitarr å chillade å vi andra...chillade också!

Ni kan hitta ett klipp på min facebook-profil om ni vill ha ett klipp då han sjunger.. Kunde inte ladda upp på youtube igår för jag har ingen aning om mitt lösenord...


Det löser sig,ajja ska väll se vart min dag ät påväg, dock träning ikväll, FATTA TAGGAD!! 

Cheerleading,,isn't a sport, it's a lifestyle

Ovido - Quiz & Flashcards