Alla inlägg under februari 2011

Av madelene spegel - 28 februari 2011 18:07

Fan va trött jag är, vaknade typ vid 6 tiden imorse för att Johnny sov här så han skulle upp då å ta bussen hem till vart han nu bodde igen i södra Sverige.. Så nu måste jag vara utan honom hela veckan, fatta hemskt...:( Har träffat honom varje dag i 10 dagar å nu far han, fuck life. Ajja kan fokusera mer på träningarna då. Hörde av någon att jag ska träna varje dag i veckan utom på torsdag, kanske passar bra då för hörde också att Drilon fyllde år igår så han ska firas på torsdag, vet inte men kanske drar förbi å grattar lillen!


Hmm igår då hade vi genrep, har 2 fina klipp från när vi körde programmet men får itne lägga upp nå sånt före DM. har inga bilder heller men det gör kanske inget? Nej det gör det inte. Känns taskigt att Johnny skulle stanna över helgen för att kunna se mitt genrep så sa jag några timmar före att han inte fick komma å kolla, hehe. Ajja då fick jag mer tid med honom själv ;).. Typ konstigt att vakna själv när han sovit här 3 nätter i rad, thats life.

Ska snart iaf käka middag å sen träning! Känns inte som om jag ska nämna nå mer att jag har träningar för det kan man typ ta förgivet ändå. Håller också på att se Burlesque igen fast nu med mamma! Den är svår att ogilla, så dom som inte sett den kan ju ta å kirra det så kanske vi hr nå att snacka om sen.


Juste igår haha klantigt att min kropp är trasig som fan idag för jag fick en spark på käkbenet under örat igår å axeln poppade till, sen fick jag en blödning i höger arm, sist men inte minst så sviker mitt knä mig. Och all den där skiten på höger sida av min kropp, kan det bli mer fail? IDTS. Ajja träningsvärk går iaf bort..

Av madelene spegel - 27 februari 2011 12:40

Idag äre genrep med survivors, fyfan vad vi kommer vara bra ;)

Av madelene spegel - 25 februari 2011 22:14

det var en gång 2 tomater som gick över en väg, så kom det en bil och körde på den ena tomaten, då sa den andra "kom nu ketchup så går vi"


det var en gång 2 muffins i en ugn och då as den ena "oj! vad varmt det är här inne!" och då sa den andra "hjälp en talanda muffin!!!!!"


vad är det för likhet mellan en stekpanna o en kärring? ; båda fräser när man stoppar korven i dem! ;D


killar är som blandfärs, hälften nöt och hälften svin ;)


killar är som golfbollar, dom går från hål till hål


HEJ DÅ

Av madelene spegel - 24 februari 2011 22:30

BURLESQUE såg jag idag med Johnny, fysatan vad bra film ska nog se den igen nu eller nå innan jag somar:d HAHA.

Absolut värd att se iaf en gång!

Finns i rätt bra kvalla på tankafetast.se


Ajja ska göra annat nu :D

Av madelene spegel - 24 februari 2011 14:09

Haha jag suger på att blogga, vet. Men det är inte så jävla kul. Det sägs ju att man inte har nå liv när man bloggar men när jag fan inte ens har tid att blogga då? har jag as mycke liv då eller inget alls bara? Dunno.

Ajja idag for jag till skolan, vilket var jääävligt onödigt. Vi gjorde ingenting, absolut ingenting. Man brukar ju inte klaga men vi trodde fan att vi iaf skulle göra nå, men ikke. Diego dök inte upp för att han sov typ? Johan var sjuk så det kunde man inte göra nå åt och Helen missade bussen så hon kunde man inte heller göra någonting åt. Så då spelade vi itne upp idag, ist fick vi kolla alla andra nummer, IGEN. Så jävla bra var det inte. Eller endel var sjukt bra men endel sög balle. Och det var typ katastrof igår när vi körde vårat nummer på kvällen, INGEN fattade att det var rätt så oseriöst och att man fick garva!

Så när Anton stod och vrålade "Som Eldar" in i publiken så såg alla döds seriösa ut och fattade inte, det var meningen att vi skulle köra nummret 2 gånger men Anton ville inte skämma ut sig nå mer, hehe. Men utan honom i våran grupp hade vi fan sugit kuk.


Ajja Johnny kom å kollade på våran teater hehe... Kul! Sen hänge han med på min träning å sen for han till Ymer.


Och jag ska typ äta nå nu? Nej juste det kanske jag inte ska, jag ska vänta på att segis Johnny ska komma hit å umgås med mig : )


Så nu ska jag lägga in en ego bild och en länk på låten Anton sjöng.


Fast innan jag göre måste jag bara påpeka hur jävla bra träningen igår gick!

  

Ska nog klippa lugg efter DM, börjar verkligen ogilla mitt slitna hår som alltid ser ut åt helvette.

Han sjöng dock inte hela för haha jag vet inte det hade blivit så långt nummer då. Men tänk att en person står framför er, klädd i lakan och vrålar som Hitler när han sjunger låten?!


Lovar inte att jag bloggar sen men HEJS

Av madelene spegel - 23 februari 2011 07:36

Fyfan, jag har bokstavligen inget liv, sitter här nu framför datorn - innan skolan. Risigt. HAHA ajja men harr inget liv annars heller gick skola igår till 2 sen drog jag till arbetsförmedlingen och kikade sen hem å sen dirr träning. Ingen fritid. Sen idag så börjar jag 8.15 och år till 15.00 tror jag sen har vi 2 timmar hål sen ska vi vara tillbaka i skolan och ha KuHi redovisning, så det slutar kanske 20.00 om jag har tur annars kommer jag sent till träningen men whatever. Så har jag träning från 20.00 - 22.00 NO LIFER

Av madelene spegel - 21 februari 2011 15:27

okej nej det blev inte å fara å bada, Johnny kommer hit ist efter han tränat. har iaf haft Kuhi hela dagen, chill som fan ;o  Ska ha det imorgon också för den delen.

Ajja skulle iaf ladda ner Stomp the yard så såg jag att det kom ut en Stomp the yard 2 förra året, fett. Laddar ner den också ;)


Killar som kan dansa är smokin'!

  

Av madelene spegel - 21 februari 2011 07:43

Nu äre morgon, tidig morgon. Tycker fan att vakna 10 är ett under för det är så tidigt men nu fan. haha klockan är ju som ni kan se på inlägget 07.44

Ajja ska dra mot bussen på några straxxar och sen blire skolan, det är lika jävla kallt som hela förra veckan idag typ. Eller det är ju varmare men graderna vill ju fan inte sjunka från -20.


Ajja efter skolan ska jag bada med Johnny å att bada är inge random för mig nu mera, haha göre typ 3 gånger i veckan. Men det är bra träning :)


Fick veta igår att Jessica ska till Kalix under lovet, eller visste det för några dagar sen men hon påminnde mig igår så får dra å gymma själv under lovet. Fan vad skönt med lov så kan man träna tills kroppen inte orkar röra sig nå mer ;D


Ska kanske dra mig utåt nu eller iaf packa väskan så ha en fin dag :):):):)

Ovido - Quiz & Flashcards