Alla inlägg under september 2011

OK.

Av madelene spegel - 23 september 2011 10:44

Ljudteknik börjar bli riktigt jävla kul nu ist för att det är kul bara!

Vi får sitta vid datorer å sätta ihop en låt :)




Så hade vi igår på våran Sceniskmusik lektion snack om likabehandling, så jävla värdelöst.. men jag och Ellinor och säkert en hel del till kom på nå annat att göra, kan ju passa på att visa Ellinors stolthet över det där ordet... Snackar såklart om att vi fördrev tiden med Wordfeud  .....

 

Av madelene spegel - 20 september 2011 05:56

Sådärja nu är man då alltså vaken. Jag tycker det är extremt jobbigt att slå igång datorn å skrva ett ynka inlägg i bloggen, men men ska man kanske hålla den vid liv så kanske man ska dra in nå inlägg då och då.. Hursomhelst spenderades gårdagen med Angelica, och jag klippte hennes hår, men tog inge bilder för det glömde jag... Men fint blev det, vart typ 1 dm kortare men hon verkar inte klaga(än iaf) så då är det lika :)


Ajja idag regnar ddet ute eller iaf som det ser ut nu för när jag vaknade igår så stod det att det var 2,8 grader men nu var det typ 10 grader ute så det klart det ska regna då också, det kan ju inte vara varmt utan anledning nejnej..

Eller det var väll relativt varmt igår i solen mitt på dagen men sen inge mer nej... Så nu ska jag väll sminka mig å fixa mitt hår, eller fixa håret kanske är onödigt om det regnar, tror jag skiter i det...


Men kanske slänger in nå sen, ha en fet dag

Av madelene spegel - 19 september 2011 18:37

Stötte bokstavligen på en äcklig människa på stan idag, hon är så äcklig så jag ångrar att jag ens stötte i henne, då vet ni! PUSSHEI

...

Av madelene spegel - 18 september 2011 15:13

Nu är det så att jag har en lektion på torsdagar som är 2 timmar å 40 minuter lång, visserligen intressant men ändå rätt knas att ha teori i 2 timmar innan vi kommer till det praktiska så det finns ju endel som inte kan hålla sig vakna..

Ja juste det är Ljudteknik den där lektionen jag snackar om..

Så jag håller mig till viss del vaken genom att skratta åt min klasspolare Anton som ALLTID lyckas somna..

     Där har ni bild bevis!

Av madelene spegel - 18 september 2011 15:04

Jag vet inte vad jag redan skrivit men fått träffa Emmas unge nu iaf! Skitsöt och lugn :')


     

Sjukt fin!


Sen i samma veva som jag fick träffa Emmas barn å gjorde jag frukost till Josef! Å Josef är Emmas killes lillebror!

Han tyckte den var god men kunde dock inte vända den för köttbullarna var för tunga... Så när det var klart sg det inte ut sådära kan jag lova...


Men men sen hittade jag nå mer bilder på mobilen från någon helg sen det också..

 

Förfest, den krogen som vanligt, elelr som det sett ut flera helger i rad nu..

Fast igår var första helgen av 7 som vi inte drog ut på krogen :D Eller helgen vi började festa så for vi inte ut för då var jag inte 18 än ;pP;P,p;pp  

Av madelene spegel - 18 september 2011 14:57

Okej, nu ska jag lägga lite tid på det här, mot min vilja. 

Igår drack vi, igen.

Har en ful bild som Ante tog på Tobbe å..någon till--


Och här är en annan bild från förra helgen på Becky å mig, fråga mig inte varför jag ens har på min Enströms keps..

Och så myste vi innan förfesten som vi hade hos Becky med bubbelbad å bastu!

Det var jag, Becky, Rocky och Adam som myste med det innan allt folk ramlade in. Carro å Ellen kom tidigare än alla andra å gjorde mat till alla så käkade vi Tacos, kan inte klaga, det var svårt att äta med det funkade såklart!

Ska skriva nå itll inlägg måste bara glo vad jag redan lagt upp för bilder åde!  

Av madelene spegel - 9 september 2011 08:35

Ja men nu äre fin fredag å då ska jag sova som fan å tagga till lördag, ska vid 3 tiden till Becky så ska vi å köpa mat, värma bastun å fylla badkaret ;D sen ska det komma massa folk så ska vi basta å bada å äta god mat, samt dricka lite alkohol haltigt! Känns som en bra förfest för en gångs skulle så ska vi dricka relativt tidigt till skillnad från alla andra gånger då man får klunka allt en kvart innan bussen går in till stan, men det är väll helt okej ändå :)


Jag sitter här hemma för jag vill inte gå på min engelska lektion utan Karro, heheh. Men vi har bara varandra :| Så kommer inte den ena så kommer inte den andra heller,, hehe.

Spela roll, det är ändå bara mig det påverkar.


Igår så fick Becky nå cp-ryck å ville simma så vi hetsade från stan så hämtade vi badkläder å drog med oss Jessica så for vi å simmade, det var väll rätt skönt:) men något som var lite mer skönt var nog att jag stannade till på gymmet efter vi hade simmat å tränade armarna :') Finns ju inget bättre!!


Nåja jag gjorde hål i tungan för 2 dagar sen, Becky tvingade mig


Jag fick min lön nyss på ca 10 000 har 5 000 kvar......................


vars går allt till hmm, jag är dan dyr i drift men som igår jag hade hudsalva i min väska, SOM JAG ALLTID HAR,, så kollade jag i väskan eller jag skulle ta upp en bok så jag kunde skriva så hade ena hudsalvan läckt ut i nästan halva väskan så fick kasta mitt skrivblock och väskan, så rusade jag och Becky till stan å köpte mig en ny väska å ett nytt skriv block!


Så där är mina pengar, pådumma impuls köp..


Ajja ska fixa mig nu, hörs å ses!

Av madelene spegel - 6 september 2011 21:55

nu sitter jag här igen med bloggen uppe, men ids som inte vara så flitig på att uppdatera... Jag festade i lördags men var hemma innan 1 för min syster kom å hämtade mig så kom en polare å sov hos mig. Jag mådde skit förresten så drf var jag hemma innan 1. 


På fredagen var jag med Emma, Becky, Moody, Fredrik och Josef å så kollade vi film så sov alla där, och Emma hade med sig sin 11 åriga flicka! Så sjukt söt..

Så på lördagen på dagen tog jag och Emma hand om henne samt städade hela lägenheten för att vi var ensamna där, sen drog vi hem vid 14.00 och då började jag fixa mig inför kvällen å var klar 4 timmar senare typ. snacka om seg dag..


Sen söndag.. seg dag som vanligt å har varit förkyld i mer än en vecka nu så det är rätt jobbigt.. 


JAJJJA Men skolan suger som vanligt å jag tog med mig Becky hem från skolan igår så kom vi på att vi skulle dra filmkväll hos mig så då kom lite senare på kvällen Dennis, Anton, Moody, Josef, Emma så såg vi en värdelös film :)


nu ska jag inte skriva nå mer på den här sega datorn, kanske skriver imorrn(eller så inte) ni ser ju.. god natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards