Alla inlägg under februari 2012

Av madelene spegel - 29 februari 2012 11:52

Hej, bloggar för hannas skull då ;))


Som troligtvis är i Stockholm nu, fett!

Själv ska man fara mot Kalix imorgon men först en sväng till alko med  nå folk=)

Ska väll handla lite nödvändigheter... Om man får kalla sådant nödvändigt.

Nåja, idag ska jag träffa Sofia och Tessan så ska vi gå på bio och sedan ta en öl vare sagt. 

Så ska fixa mig och duscha osv så ska jag kontakta dom inom kort ;d


och här har ni en helt random bild på mig och Jesper från i måndags ;)

   

wtf

Av madelene spegel - 23 februari 2012 13:47

hej, igen, ser att ni kollar min blogg, men ja ids inte alltid blogga, sorry då.


idag, vare skola, en kurs som heter EOSpå schemat men ändå kallas "musik för dans och teater".


Den är slut, tack å lov. inte ens lite kul. som MuKo kursen, alltså musik och kommunikations kursen, hojja. waste of time. men den är redan över så. hah bara för att jag fick MVG i den kursen kan jag väll skriva det här dååå...


och senare idag blev ja bjuden hem till ida för nella å märta ska också dit, mysigt! men jag å sofia ska på bio tror jag, så kanske inte hinner med det, sofia skulle iaf ringa sen :)))

vet inte ens vad det var för film vi skulle se men den är säkert bra ändå!


nu ska jag duscha och så vidare........

så här har ni någon bild på...mig så min blogg inte suger helt

 

Av madelene spegel - 19 februari 2012 19:19

Fick veta vid våran trevliga familje-middag att mamma och moster ska fara utomlands med min mormor. Alltså deras mamma. 

Dom ska till Mallorca. Fyfan va fusk..... Jag vill också...... Så typ i början av Maj ska de åka.. wää :(

Av madelene spegel - 19 februari 2012 18:11

Finns ingen snyggare kille på denna jord. Haha fyfan, massa kärlek till honom och hans musik delvis. Men mest hans utseénde.. mums

           


MUMS  

Av madelene spegel - 19 februari 2012 17:47

nå fräna tatueringar kan man ju alltid snoka fram på tumblr 

       


Fina ju... Å dne där killen som har på halsen osv, damn

Av madelene spegel - 19 februari 2012 17:36

Okej nu äre såhär att jag rökte en gång igår, bara en gång. Fatta duktigt. Sen en idag än så länge men tror inte att det blir någon mer. Det är ju lika att sluta nu när jag inte känner att jag har något sjukt behov av det. 


Hoppas det går som jag planerar nu! Men känns så onödigt att sluta känns det som, för mina träningar osv går så himla bra ihop med rökandet, det är som att det inte ens påverkar mig. 


Iallafall ligger jag i sängen nu och får skumma sms av Tobbe, hehe eller nja han stavar som nå mongo så det är lite svårt å fatta vad han menar ibland så han tror typ att jag inte fattar vad han skriver å svarar random..? Men sanningen är att han skriver knasigt så jag inte förstår, haha. 


Ser också på "Real housewifes of New Jersey". Försår inte hur alla dom där serierna får med så himla mycket bråk? Fyfan vad jobbigt att leva sådär. 

Jag följde första och andra säsongen av den här serien så känns som kul å följa den här också.


Men nu ska jag fortsätta se, kanske skriver mer sen eller lägger upp nå kul :))

Av madelene spegel - 18 februari 2012 18:39

kommer typ bli en sån här morsa:


 

Av madelene spegel - 18 februari 2012 18:05

Hej hörni!


Hehe hade tänkt att blogga mycket tidigare men har inte orkat slå på datorn.. Hojja, varit en så sjukt lat dag, men vaknade ändå vid 11.. Ställde dock inge alarm eller så men vaknade iaf då för jag och Ida tänkt fara och träna men vi blev en heldel latare än så, vi for inte. Kanske imorgon ska vi fara eller i veckan. Jobbigt å vänta. Dessutom skulle jag tagit med mig mina chips från henne igår, men lämnade dom där, illa. Är typ sjukt sugen nu! Men får käka typ mat istället då.


Jag sa att jag kanske skulle ta nå bilder igår, men det blev det ju ingenting av. Karin tog en och annan bild kanske men inte jag..


Nåja igår då som ni såg så var jag med Ida på kvällen men nå tag efter vi hade käkat med min familj middag alltså så kom Petronella och Karin hit så satt vi och hade det trevligt och så :)

Sen vid 21.15 så gick vi mot Ida för att Amanda skulle komma dit och hon hade bakat rulltårta. Jag äter dock inte rulltårta, men fint av henne ändå tycker man ju som!

Sen så kom det två killar dit som heter Niklas och Dennis och dom var väll helt okej schyssta ;bbbbb

Sen så såg vi alla Ondskan men Karin å Amanda skulle ta bussen heeeeem så de hann inte se klart den. 

Men vi andra såg klart den och när det kanske var en halvtimme kvar av filmen så kom Vincent och gjorde oss sällskap, men trött och seg som jag var så skulle jag gå hem efter filmen men så erbjöd sig Niklas och Dennis att skjutsa hem mig, vilken fin gest!

Så tog typ 1 minut att komma hem, ändå rätt skönt!


Men iaf...........Ska väll käka middag snart hoppas jag, klockan är ju ändå efter 18 just nu iaf. 


Blir ingen bild i detta inlägg. Sorry dudes :))

Ovido - Quiz & Flashcards