Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

coolt...

Av madelene spegel - 18 maj 2012 23:47

Nåja okej ska väll slänga in nå bilder då. skriver väll någon rad om dem. 


Slutproduktion ES3 på Lillan",


Nu ba nå ego bilder:

   

en av dom har ni sett tidigare men whateverrrrrr.



så var jag med sofia till skolan en kväll och såg ne teater som heter "Läppstift dör odöda" som någr ai min klass var med i, alltså teater ES3:

       

Den var bra!


jag och Sofia tog oss tid och klippte lunden, 

 

Ändå snygg!



Iaf, i onsdags så såg jag en SÄL i norra hamn, samma dag som dom där 3 killarna körde lite hurriganes i Lillan" som deras slutproduktion

 




Sen så ba igår var jag, pappa, syrran å brorsan å käkade ute på resturang!

Det var inte alls gott. Toscana, cesarsallad. Rekomenderar den fan inte.     



Jajja men så ba hjälpte jag syrran med någon dorts äcklig tårta vi skulle bjuda morsan på när hon kom hem ;)

 


Nu tänker jag inte göra så mycket mer, hoppas det ba duger ett tag, hehe, puss. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards