Alla inlägg under oktober 2011

Av madelene spegel - 31 oktober 2011 23:59

Här kommer nå snabbis bilder från helgen!

 

Så kan det gå i sanning eller konsekvens! Vi hade bara 2 minuter på oss att sminka honom så resultatet blev inte bättre när han inte ens kunde sitta still!



   

Och än en gång sanninge eller konsekvens. Notera att den där klänningen Ellen har på sig på bilden, ja ni ser ju han där bakom henne, DEN KLÄNNINGEN hade HAN på sig på Halloween förra året!:D Haha så sjukt..

Men då hade han också en rosa peruk.. så snygg!;)


Nåja varsågoda..

Av madelene spegel - 31 oktober 2011 23:23

Idag var väll en fin dag? Tänkte då jag iaf som drog på  mig skinnjackan å gick till bussen. Nåja fick ångra mig sen men det var ju itne som att jag var utelåst någonstans så det var ju lugnt! 

Emma ringde å väckte mig idag strax efter 11. Då var det ganska så jobbigt att ta sig upp. Så trodde dom att jag hade värsta morogn rösten för att jag skrikit sönder den  helt på krogen i lördags, gissar jag iaf. Men nej så låter jag tyvärr. Men men en timme efter hon ringde alltså strax efter 12 drog jag till bussen å där hängde Emma, Becky å Rocky så gick vi till stan ett tag och Emma hade med sig sin underbart söta dotter Mirabelle!:D

 

Hon blev ganska otålig till slut efter att ha tittat på massa kläder så vi tog en runda i Shopping så slocknade hon flitigt i vagnen sen!


Så mötte vi upp Emmas mamma före vi dro gå käkade så tog Emmas mamma hem Mirabelle å då gick vi ju då och käkade.. Fett nice...

Köpte jaa.. ingenting kanske så kul på stan, nå strazz stenar som jag ska klistra i ansiktet i sminksyfte då. Sen puder eftersom att mitt TYP är slut så det var lika, sen ett nagellack för att..det var fint?


Ajja sen kom Emmas kille in till stan så köpte vi biljetter! Sen drog jag ner mot Loet för käk med familjen, det var mysigt och gott framförallt! Sen hem å chilla med mamma framför tvn.


Sen kom Becky å Rocky förbi med deras 3 hundar så stod vi ut eå snackade lite, det var rätt så jävla trevligt!:D


Å nu sitter jag rygg i rygg med syrran, förresten far hon imorgon. Till Thailand. Hon ska vara där i typ 1 månad och 20 dagar. Jag är en aning avis.  Vissa är ju fast med skolan. FML-


Nåja har äntligen lagt upp på min Youtube-sida klippet som legat på min telefon ett x antal dagar på Marigona som kör sin rondat-flickis. Den är ruggigt bra!

You go girl. 


Ska nu direkt när jag kirrat det här inlägget börja på ett nytt med några FÅ bilder från helgen! Alltså ni kan fan inte skylla på att det kommer lite bilder för när man är full så ids man inte stå å fota speciellt mkt..


Men taggar Tisdag nu då, ciao!

Av madelene spegel - 30 oktober 2011 19:02

Har ingenting att göra, skulle köpt en tv i somras... nu ska min syster å hennes polare inta vardagsrummet. Å spela Wii. Jag får väll sitta här, kul att man iaf laddat ner någon fin rulle som man kan se men det är också drygt, tvn är roligare. Spelar iaf in massa program som jag kan se sen då.. hoppas dom inte stannar allt för länge då..

Nåja igår var ändå kul. Fast konsekvenserna är inte så nice. 

Började att jag tog bussen mot gammelstan med Petronella, Amanda, Anton, Elin å Robin. Så drog vi till Carro där hon och Ellen väntade så lockade jag Carros hår lite snabbt så drog vi till Johan sen som också bor i gammelstan, så började vi dricka lite. Spelade å lyssnade på musik gjorde vi också, lite lätt påverkade så drog vi in till stan å in på Kafelino. Där var det drag. Så var vi där å dansade å drack lite å shottade. Sen for jag hem. Kul va? Jo ändå, vart rätt mindfucked när min mobil ställde om klockan av sig själv en timme tillbaka av sig själv.. 

Sen när jag kom hem så för första gången någonsin typ tog jag bort sminket och borstade tänderna innan jag somnade.. haha. 


Juste, 2 brudar slogs igår på kafelino, vart inge bodigt men ändå kul, ena bruden tog för länge tid på sig på toan eller vad det nu var så bah hetsade hennes polare å slo en annan rud helt oprovocerat :s


tjejer är konstiga.. Sen var det en fet brud som gick in i mig hela tiden , antar att hon var skit fet för hon inte ens kunde gå förbi utan att ta i en, eller så var hon lesbisk, haha , äckel.


Nåja, tog nå bilder igår men dom kommer inte upp nu.. Det är inte överdrivet seriösa bilder heller:) 


Nåja nu ska jag göra nå helt annat!

Av madelene spegel - 28 oktober 2011 21:50

Jaa mamma, without you hade jag inte haft denna väntan på en fett snygg klänning från Nelly.com! TACK MAMMMA! Vi beställde nyss en skit fin blå klänning till... MIG såklart!


feeettttt, slänger upp bild när jag orkar :*

.

Av madelene spegel - 28 oktober 2011 16:33

Revenge? Nah I'm too lazy, I'm gonna sit here and let karma fuck you up.

Av madelene spegel - 24 oktober 2011 22:51

Skönaste helgen på länge!

Och om du läser det här Becky, jag har inte glömt dig för du och jag ska röja ihelgen!:D


Nåja jag var nykter ihelgen. I fredags efter skolan så hookade jag med Niemi så vandrade vi först runt på hertsön för att vänta på Ruben, men så till slut kom han, så då drog vi förbi honom så han kunde länma nå tränings grejjer sen gick vi till Niemi. Och då kom det 2 killar till som chillade med oss, så satt vi å kollade lite tv å snacka osv. Sen ramlar Jesper, Dennis och Tobbe innanför dörren å alla orkade inte sitta i Niemis rum å chilla så vi drog ut å vandrade mot Örnäset så vi tog oss till slut till 7eleven så köpte endel folk lite saker. Observera att jag är enda tjejen med dessa grabbar.. Nåja det var riktigt kul. Sen så gick Niemi och Ruben hem till sig å 2 killar hem till sig å Jesper, Dennis och Tobbe skulle gå hem till sig men gick med mig en bit eller ja.. till nästan utanför dörren hehe.. Så jag fick fint sällskap hem! 

Sen på lördagen hade vi några gamsla vänner till mamma och pappa på middag så drog först min lillebror till en polare sen försöker jag å min syrra komma på nå att göra, men det gick inte så bra. Så då säger jag till Tobbe som tidigare bjudit in mig att komma å umgås med han på kvällen att jag kommer dit.. Så då skjutsar min syster mig dit, fett schysst. När jag kommer dit så är redan Tobbe, Dennis, Anton och Ruben där?! haha ja det klart Dennis och  Tobbe är där för att dom bor där men ändå. Ajja sen så ramlar Jesper in efter ett tag! 

Sen ringer Danne till mig å frågar om jag ska med ut på krogen, var inte så taggad, men ändå. Nej jag drog inte ut med dom. Dom kom ist till Tobbe.. Danne sa att det var han å en polare som skulle komma men nej han tog med sig 4 polare.. Observera att jag är enda tjejen med grabbarna.. IGEN. Fortfarande chill, men Danne stannar till hos Tobbe med sina polare fast tre av dom drar, fett skönt. Så då spelar dom lite Black Ops  och jag spelar kort med Jesper å äger ut honom totalt såklart!


Nåja sen promenerar jag hem med Ruben, Niemi, Danne å Sebbe hem, skönast å slippa gå ensam hem från BV till hem. 


Sen söndag då... jag tränade gymnastik,, känner det idag. Magen känns alldeles underbar! Det var så sjukt länge sen jag hade träningsvärk i magen så det finns inte. Och i låren, vad gjorde jag igår? haha, ajja jag försökte mig på en rondat-salto igen men det gick itne så bra, såg att jag flög snett men slog mig inte, tur som fan. Ni skulle sett Marigonas min när jag kollade upp från min snea volt! Haha ni skulle sett Marigonas min när jag tittade upp från min snea volt! Söt tjej :)


Nåja idag var jag med Tobbe efter skolan, vi drog först till honom efter skolan.. Fast före det så satt vi på skolan och höll Jonta sällskap när han väntade in sin InSå lektion. Sen så kom det någon brud från radion och ville göra en radio grejj. Så det var något om lärare osv. Ajja iaf vi drog till Tobbe efter skolan å då var Markus där. Som inte ens bor där, värsta chill grabbar att ni lämnar dörren uppe! NiCe!

Sen så fick vi för oss att vi skulle dra till mig å chilla så vi kollade upp en buss så tog vi dent ill mig gick förbi kiosken och köpte med oss chips såklart! Sen kom vi till mig så har vi bara sutti och varit allmänt cp, vilket var typ det roligaste jag haft med någon på så jävla länge!

Tack Tobbeee för en kul dag!<3


Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon, ciao!

 

Av madelene spegel - 22 oktober 2011 02:21

Juste kör Oasis - Donät Look Back In Anger på ensamblen, så sjukt bra lååt! Men jaa ni ska få ett klipp, men vettefan hur kvallar ger sig. Har inte nå ljud på den här datorn, det är mamma å pappas så måste ha hörlurar men har inte orkat gå och hämta mina som ligger på ett bort 2 meter bakom mig. Lat, jag vet. Men nåja ska dra mig till sängs nu !

ENJOY

Av madelene spegel - 22 oktober 2011 02:14

sitter här å tar det så jävla lugnt! sjukt skönt. ska väll dra mig mot sängen strax, kanske det är vid 3 det är morgon, vet inte, alla tolkar ju det där olika.. 

ajja smsar just med tobbe som ligger i sin säkert sköna säng, blir avis och drf säger min kropp till mig att jag är trött, kanske stämmer, men hade en bra kväll iaf med niemi, någon, någon, ruben, dennis, tobbe å jesper:D och ja.. jag var enda bruden med dom.. ändå skönt å hänga med killar bara, så jävla mer soft :D

men men bloggar mer imorrn om jag har nå kul att skriva, natti dåeeeee

Ovido - Quiz & Flashcards