Alla inlägg under april 2011

Av madelene spegel - 26 april 2011 08:07

Nu äre äntligen tisdag å jag ska inviga dagen med att fara till sjukgymnasten! Fyfan vad helvettes tråkigt...

Sen blire till skolan för nå lektioner och sen blir det sola med Linda å jessica, ska äntligen få höra lite mer om vad Linda har att säga om en speciell saaak ;)


Nåväl ska packa klart väskan så jag klarar mig på 3 träningspass idag :)!

Av madelene spegel - 25 april 2011 21:14

hejsan svejsan

Sitter inne på nörd facebook och har en rätt intressant konversation med en trevlig en. Äntligen någon som tränar med än mig, jag tränar inte ens mycket om man jämför..


SKÖNT!

åt nyss middag förövrigt..

Iaf idag, Jessica kom till mig och gav mig pengar, haha av ett skäl då. Sen så fick vi nå cp ryck och cyklade till GodisHuset och köpte massor med godis å dricka sen cyklade vi vidare till Emma och hade småkul.. Så är hemma nu

Tänkte kanske få mig lite sömn inatt:)


så hej då nördar :)

Av madelene spegel - 24 april 2011 17:16

Herregud vad underbart det är att gymma speciellt en sån här värdelös söndag <3

Ingen cheer träning idag. Blir halvt emo av tanken för hur ska man annars lyckas med sina magrutor till sommaren? MEN Victor har faktiskt påpekat att jag snart får de att funka, fast det tar sån jävla tid...

Men till sommaren då jävlar ;)

Kolla här är en bild som är jag vet inte hur gammal.. typ ett år. Inget jag är döds stolt över men har ingenting att dölja så länge jag vågar ha bikini på mig

Förklaring kommer UNDER bilden!:)

  Där är jag BARA smal. Inga muskler att va stolt över men ids inte ta en ny bild nu för jag ska ha magrutor innan den tiden kommer :D Kanske kommer en härligt bild från stranden senare iår ;) eller snart kanske.. Är rätt sugen på att bada i vatten.. ute.. Kanske ska rent utav lägga mig i badkaret snart :D

Känns som en bra söndag idag där jag inte behöver göra ngåonting alls! Kanske ska hjälpa till lite hemma och så men ingenting planerat, sånna dagar finns det itne för mycket av .')


Nog om det var och gymmade nyss med Jessica och sen joinade en till sak mig till gymmet.. Min härliga träningsvärk sen igår! Att träna magen med tärningsvärk, ingenting jag rekomenderar men känns bra efter.. Ungefär så bra så att vi drog på Max och käkade nå litet efter vi hade tränat klart :D Kanske inte så 'litet' med mat men ändå.. gott som fan..

Men vi får inte glömma att nämna detta fina väder i Luleå idag !! Fast ska inte säga nå.. Min syster landade i Cypern idag.. hojja..Hoppas det är SKIT väder :)

  Slänger upp denna härliga bild då på min syster när vi ska fara hela familjen till Cypern å det där är då på Arlanda ;)


Hmm kanske bloggar mer senare då om det hänt nå intressant i mitt liv eller om jag kommit på nå ;D

Av madelene spegel - 23 april 2011 13:54

Jag tror att klockan går fort men det gör den inte. Så nu ska jag fördriva tiden lite med att slänga in ett litet blogginlägg om min syster..

Hon far idag.. Till Cypern, hur jävla fusk är inte det? Hon är borta i en vecka "bara", men ändå det är ju en vecka mer än vad jag är utomlands så...

Här kommer lite bilder från resan vi var på då över nyåret!

                           

Av madelene spegel - 23 april 2011 13:18

Just nu är jag så grymmt jävlasjukt taggad till voltarenan!! Ska ge gärnet som fan idag, ska seriöst dra backflip på vita golvet! Annars.... hojja vad less jag blir annars men Nicole komemr så allt kommer gå så jääävla bra:D

 

Av madelene spegel - 22 april 2011 23:33

Jag vet inte varför men langar upp en bild på min tatuering då!

  Där har den inte ens läkt så det ser fail ut men nu är den riktigt fin, tycker så jävla synd om han som tatuerade mig för att det gjorde rätt så ont att ha den på revbenet så jag låg och röck till ganska mycket, så alltså någonting som skulle gått på 10 minuter tog nästan en halvtimme!

 Kanske ska göra nästa på överarmen sen då undersidan av armen då! Ska inte lägga ut vad jag ska göra försen jag gjort den!

Av madelene spegel - 22 april 2011 23:02

Vill tatuera mig nu...NU

     

Jag har sjukt stor lust att tatuera någonting just där på ryggen som på första bilden, längre upp! Snyggggggt

Av madelene spegel - 22 april 2011 21:45

Skojja, men sitter å glor på tv just nu som jag gjort typ halva dagen, är rätt less just nu på en speciell person.


Om det är så att man inte kan umgås ska jag fan veta det av den personen och inte behöva fråga. Och du är 2 år äldre än mig.. eller? Tveksamt, blir så förbannat less på att alltd vänta på människan i onödan!!

Sen erkänner man att man inte vågar svara när jag ringer eller nej man missade första gången ajg ringde och sen skulle det kännas dumt att svara om jag ringde igen så därför väljer man att man inte ska svara någon av gångerna....... Okej jag förstår att man känner så men jag vill fan hellre att man svarar på mitt kanske 100'e samtal än att skita i det. Kanske inte för att jag sitter och ringer 100 gånger till samma person om det inte är på liv och död men ni fattar principen.

Och till sist.. vad det gäller mig, bara mig, och det är bara mig det är så med. Kan faktiskt säga att det är en han. Han sa att det bara var med mig han betedde sig så, ingen annan, men sen så sa han att han veeerkligen ville vara med mig, oj vad intressant sätt han hade att visa det på..

Han sa att han inte ville att han skulle bli så vad det gällde mig men så var det bara tydligen.. Kul..

Ska inte lägga tid på sånna som han igen om jag inte får choklad och rosor av han. Men det vet vi ju inte kommer hända så jag ska inte ens försöka vara trevlig mot honom igen.


Min blogg, nu har jag skrivit av mig, återigen min blogg. like it or leave it

Ovido - Quiz & Flashcards