Alla inlägg under maj 2012

Av madelene spegel - 22 maj 2012 11:54

orkar inte skriva om det andra inlägget, men INNAN jag tar studenten ska jag hinna till kiruna en sväng, sen till gällivare, sen fotas i studio, och hojja.. haha det är så jävla galet mycket, emil fyller år på torsdag å sofia på fredag, sen ba tobbe på fredag nästa vecka ... inte alls mycket å göra, nej fyfan ;))

Av madelene spegel - 22 maj 2012 11:51

jaja ska väll berätta nå kul då äre väll menat men, jaja okej, min piercing i lääppem har läkt fint nu, känns bra, och spenderade helgen med världens finaste. vi hade skitmysigt! jajo sen så igår var jag med sofia å såg äntligen 127 timmar" den var väll typ bra..när han inte skärde av sig armen,,, hojja, hade aldrig varit psykiskt stark nog att kunna skära av min arm :)


nåja, idag har jag tusen saker å göra, vi får se vad jag hinner med, och nu som tur är till studenten är jag ledig varje tisdag å onsdag, för lektionerna som jag hade då är slut å då måste jag inte ens komma till skolan, tack gud!


nåja ska skriva om min projektarbetsrapport nu!

Av madelene spegel - 18 maj 2012 23:47

Nåja okej ska väll slänga in nå bilder då. skriver väll någon rad om dem. 


Slutproduktion ES3 på Lillan",


Nu ba nå ego bilder:

   

en av dom har ni sett tidigare men whateverrrrrr.



så var jag med sofia till skolan en kväll och såg ne teater som heter "Läppstift dör odöda" som någr ai min klass var med i, alltså teater ES3:

       

Den var bra!


jag och Sofia tog oss tid och klippte lunden, 

 

Ändå snygg!



Iaf, i onsdags så såg jag en SÄL i norra hamn, samma dag som dom där 3 killarna körde lite hurriganes i Lillan" som deras slutproduktion

 




Sen så ba igår var jag, pappa, syrran å brorsan å käkade ute på resturang!

Det var inte alls gott. Toscana, cesarsallad. Rekomenderar den fan inte.     



Jajja men så ba hjälpte jag syrran med någon dorts äcklig tårta vi skulle bjuda morsan på när hon kom hem ;)

 


Nu tänker jag inte göra så mycket mer, hoppas det ba duger ett tag, hehe, puss. 

O.C

Av madelene spegel - 7 maj 2012 16:31

Sitter just nu hos Sofia, vi ser O.C sååå, därför rubriken. Kanske fantasilöst, vad vet jag. Det är säsong 4, då Marissa knarkar ni vet.. 

Idag så vaknade jag upp hos Sofia, galet nära till skolan, så vi tog bilen, haha. Inte alls lata eller nå sånt;)

Men sen så ba hade vi KuHi(Nutida konst) sen ba ARL(Arbetsmiljö medvetenhets grejjs). Båda är mycket värdelösa kurser och borde inte vara obligatoriska på Estetiskaprogrammet. Eller ARL är en väldigt lätt kurs men den är ju inte rå jävla rolig någonstans..

Hojja ska skriva klart min Projektarbetsrapport nu för såg att jag hade glömt att göra min Innehållsförteckning så måste göra den nu innan jag kan fixa nå annat :D


Kanske skriver sen, det vet man ju aldrig, men här har ni en fet låt å lyssna på så länge:

Av madelene spegel - 5 maj 2012 21:33

Hmm i tordags och i fredags hade vi konsert i Kulturenshus, Lilla salen. Så ba togs det lite bilder av lite olika personer, så ska lägga upp nå här :)

Det var kul och jaa.. sådär..

Här är alla de som spelade nu då :)


Så kommer lite random bilder, finns endel mer bilder på kulturskolans facebook sida också!:)

  

Riktigt snygg bild på Rickard!


 

Så ba Vincents slutproduktion!:)




 

Pia spelade 3 av sina egna låtar, riktigt grymma :)


 

Josefin som också körde någon egen låt som var..hojja, vrf finns den inte på spotify..?


Amanda och Jonas ;D  

    

Vincent igen som ni ser :)


ja det var alla bilder jag hade sparat på datorn , enjoy

Av madelene spegel - 5 maj 2012 16:55

Man ska inte ta ut någonting i förskott men känns nu som om jag tar tag i bloggandet mycket oftare. haha... Fast så fort jag skrivit det dä rnu kommer jag väll skita i bloggen några dagar..? Det är ju inte såå himla kul å blogga..

Gå in på min facebook hörni å kolla min omslagsbild, ett så otroligt bra band jö ;)


Men iaf har legat i sängen exakt hela dagen och gjort exakt ingenting!

Undrar om mamma gör god middag idag, blir fan förbannad om det är äckligt för med tanke på att jag inte ätit på hela dagen och kanske då går upp för att äta middag så måste det ju va gott för att det ska vara värt att ens kliva upp för, WASTE. Vill veta nu vad det är för mat, blir loco. 

Idga vill jag också höra av Sofia om hon tar hit bilen imorgon och om Tobbe ska åka ner å sen om det är värt att jag kommer upp för å göra sällskap dåå?:)


Nåja ska väll inte skriva så mycket mer, för så himla intressant är inte mitt liv.. 

skriver kanske sen, som alltid kan jag inte garantera det.

--

Av madelene spegel - 4 maj 2012 23:51

You know you're in love when you can't fall asleep cause reality is finally better than your dreams

Av madelene spegel - 4 maj 2012 23:20

Behöver jag ens skriva någotning? Refrängen är ju..magisk, så jävla smart uppbyggnad på låten, kan inte bli så mycket bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards