Alla inlägg under juli 2012

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,, 


men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det egentligen). det var mysigt ändå.. fett mycket mygg men.. sånt får man väll ta när man är ute i skogen på sommaren.. kom på varför jag gillar vintern.. haha


nåja tog nå bilder :D

           

FINT VA?

man såg kebnekajse(stavning?) där igrån, så ba hade dom värsta gångstigen ditåt!... långt vare.. men chill... fint.. som fan...


tog oss tid att fara men det var värt det! alltså menar inte att det var så långt eller nå men att vi glömde tanka t.ex haha....najs!

men ska sova nu börjar jobba 7 imorgon, JO på en lördag, hoppas alla andras fredagskväll suger kuk.

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då..

dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig. 

idag jobbade jag iaf från 7-12, itne ås himla jobbigt, och imorogn skulle jag hafr chill dag men nej då fick jag byta pass med en nanna för att jag itne får ge ut mediciner, det var dåligt men ska fixa det, så ska jobba från 7-16.30 istället för 15-21.... inte så jävla kul..

blir less.


men jaja ska släna in nå bilder!

ska också... hahah ne skojja, tänkte skriva att jag ska visa er vilka kläder jag köpte idag men.. HAHAH nej ids inte dra in nå sånna bilder till er. 

nåja, ni ska få nå random bilder från helgen då vi var ett fint gäng på kirunafestivalen. inte så jävla kul festival.. men ajja, fick gratis inträde så.


men det var ju sämst artister här i norr i sommar, inte alls.... nå sånt där som är sjukt se värt. 

       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards