Alla inlägg under augusti 2011

Av madelene spegel - 23 augusti 2011 17:46

För första gången då jag å min syrra sitter vid datorn samtidigt kommer hon till mitt rum å snackar med mig ist för att skriva i chatten på facebook, win!


nå igår började skolan, fot dit, gjorde nå quiz om tv-serier som ignen typ hade sett, vi var itne ens födda när dom visades på tv men okej PA,, det är lugnt.. Ingen kunde typ nå men det var väll helt okej å kul å höra vad alla hade gissat på vad det var för nå :)

Efter skolan drog jag å andra härliga esteter till Roasters och tog oss en fika!

Å i lördags så festade vi till 7 på morgonen det var fett kul! passade på att ta en dålig jävla bild av det Ante hade i sin Opel ;)

Han har ett till slutsteg men det där fick duga när man är sådär lite tappad baki flötet sisådär på fyllan...


Dessutom tog jag lite smått gulliga bilder på min syrras hund, så helvettes söt!

 


Men nu ska jag äta å sen dra mig mto gymmet, HEJS:D   

Av madelene spegel - 21 augusti 2011 07:07

Okej kvällen har varit så jävla .. kul men jävlar vad vi vandrat omkring.

Det började hos Becky, sen ica på hertsön, sen Becky igen sen stan, sen Musikens Makt sen stan å Heroes. Sen Stadsparken, sen Heroes igen. Sen Kafelino och sen Max. Sen tillbaka till Heroes igen, sen hem till Becky, sen åka bil. Å nu hemma.. Fan jag kanske ska sova lite inatt ändå..!:D

Druckit enheldel. Undrar om man vaknar nykter.. 

Hojja Antes bil är officiellt GODKÄND. :)


Skit fin men men !

Ska sova nu eller borsta tänderna först, pusshei


Bild på Antes fina grejjer kommer en annan dag!

Av madelene spegel - 19 augusti 2011 01:30

Jag älskar att kapa kontakten med stalkers så här på kvällskvisten!<3

Av madelene spegel - 18 augusti 2011 23:49

Det kommer ngo aldrig sluta regna... åh va less.. Blöt blir man ju bara. Ska inte ut å röka nå mer ikv, orkar inte när der regnar, eller jo de kanske jag gör, eller kanske man ska röka inne? Nej då kanske mamma blir så förbannad :)


Nåja idag.. eller ni vi börjar med igår då chillade jag hela dagen men tänkte ju göra nå nyttigt men det fittade ju sig alltihop, for hursomhelst in å tränade ett tag sådär på efetmiddagen sen så kom jag hem så hängde Jessica med. JUSTE Jag ringde mamma när jag hade gymmt klart å frågade om hon kunde hämta mig för jag ville ha Max mat men så sa hon att det var tråkigt blablabla å hon ville inte ha det så vi skulle till Mamma Mia på örnäset å köpa mat ist.. Men guess what?! Så vare bah jag som skulle ha käk ändå... Hojja.. Ajja det var sjukt gott iaf, jag käkade stekt spaghetti å kyckling, eller jaa nå grönsaker i osv.. Det gick lätt ner, medan jag satt å käkade då så satt jag och Jessica och kollade på nå tjaffs på MTV som hetter True Life någonting,, så vare nå svammel i någon familj med nå killar osvosvosv...

Men sen ringer Kalle å vill att jag ska kolla på fest så efter filmen Tretton slutat så far jag iväg å Jessica far hem, sämst kompis jag är? Joodå kände mig som det också men hon hade helt klart fått följa med om hon ville det! 

Som alltid, ni vet.. vi är ju sånna där polare som kan typ bjuda med oss själva med varandra.


Ajja så jag å Kalle drog till Tessy på chillfest, så drack vi lite å sen kom det en kille å hämtade oss å skjutsade oss ut till Gammelstan där vi festade klart i Alles stuga det var nice, sen så gick jag å sov i andra  stugan!


Nåväl imorse då så vaknade jag i stugan då å så gick jag å Kalle till Statoil å köpta cigg å dricka sen kom hans pappa å hämtade oss å skjutsade oss till Kalle men så ringde jag Jessica å hon kom och mötte mig i stan så jag fick nya hörlurar och så käkade jag, men det var inge gott så for vi hem ellerjag for hem till mig å hon till sin mormor å morfar!


Sen kom hon hit och jag ska ju få en ny säng som vi satt å kollade ut i måndags eller tisdags? Så måste som slänga massa ut ur mitt rum, ska väll göra om en hel del, men vi hade inga svarta sopsäckar så kunde itne göra det idag så vi tog första bästa buss till Jessica och så stekte vi hamburgare och gjorde pommes, å herrejävlar vad gott det var..


Nåja.. det var en massa jävla text..


I helgen drog vi en 2 dagars, vi söp på fredagen hos Becky före, sen krogen och så laddade vi om och började hos Becky igen på lördagen å sen krogen, haha. Vilken helg, är hur seg i huvudet som helst just nu..

Men det var det värt :D

Snattade också en bild från Jessicas blogg för jag tog typ inga egna från i lördags så:

 

Tack för en fin kväll brudar  :*


Nu ska jag fixa mina naglar osvosvosv... Jobbigt men det är det värt, haha hej då.

..

Av madelene spegel - 15 augusti 2011 19:23

Okej det är väll kul att någon finner mitt liv intrressant? men okej jag ska inte blogga  nå intensivt nå emr så ni vet, ciao!

Av madelene spegel - 15 augusti 2011 03:25

Fyfan vad jag och Elin har lekt ikv, Kanske kvällshumor!

Raggningsrepliker på G:

Du är fin som en ängel synd bara att du föll på ansiktet

Din mamma måste vara terorist, vilka bomber!


Jaa det var väll lite av mycket vi gjort :D


Vi försökte få hit en kalixbo men han satt å tjaffsade ist för att sätta sig i bilen å han skulle upp tidigt å jobba så var det ingenting med den saken, sen så kom Kalle å Emil förbi en sväng, det var väll..trevligt.. höhöhöhö


Men nu ska jag och Elin iaf sova så kanske vi orkar dra å käka lunchbuffé imorgon!:D


Tack för att ni läser <3

haha ja skoja,.. godnatt.

Av madelene spegel - 14 augusti 2011 20:32

Nu har Marigona varit hit å jag har klippt klart henne hår, det drog över lite på tiden, men jag kanske inte är den bästa på att klippa hår så. Men ändå bra vart det :D

På bilden på när det blev klart så ser det ut som en fet kant på övre delen av håret men det syns inte nå mer, och om det synd är det för att hon har skevt huvud ;)))

     


Kanske lite sämsta bilder men det var dåligt ljus!


Så där är resultatet:) 

Av madelene spegel - 14 augusti 2011 18:03

Ojoj, igår gick de hårt precis som i fredags, herregud, sov med en viss människa inatt igen, massa jävla knas var de:D


Men nu mår jag lite som jag förtjänar kanske.. Ajja gårdagen börjades med att jag fixade mig allmänt segt sen for jag å pappa å hämtade upp Jessica å sen så hämtade vi Elin i stan samtidigt som jag köpte nå att grogga spriten med.. cigaretter osv... Så for vi till Becky på förfest, eller det var ju hennes lillasysters fest men vi fick komma dit å förfesta innan krogen. Jag hann tända en cigarett å sen gick jag och Alexandra å mötte upp Kalle och Emil, så drog vi till Becky såklart.. Så drack vi och hade det trevligt å sisådär vid 23.30 beställde vi taxi å drog ut på krogen, det var helt okej kul. Skojja det var fett kul, haha eller ja dom som inte hade kul var fan nyktra.. Helt fel! 

Men iaf jag, Jessica, Elin, Becky, Alexandra, Kalle och Emil drog ut på krogen.. Till min äckligt trevliga suprise så träffade jag Petronella och Amanda :D

Så då drog vi någon shot å sen så fick jag någon shot av Diego i min klass så vi hade det förjävla kul! 

Sen gick jag å Alexandra å Becky till statoil där vid 2 tiden så käkade vi lite å träffade några deras polare, så kom Kalle och Emil också..

Sen efter vi käkat åde så fick jag å en till person skjuts ut till Sunderbyn där jag också spenderade natten!

Ja juste.. när vi fick skjuts så stannade vi till på Smedjan för att nån skulle ta ut pengar å sen så kom de fram nå äldre par från Hertsön som ville ha  skjuts hem, och då fick dom åka med :)


Sen for vi då ut till Sunderbyn som sagt..


somnade itne försen typ 6 imorse,,, Är rätt sliten nu, men väntar på att Marigona ska komma hit så jag kan klippa henne =)

Hursomhelst tidigare idag så mötte jag upp Jessica i stan igen så käkade vi på MAXX(<3) Så helvettes gott var de, men fick inte i mig lika mycket som jag brukar så det var surt :(


Men iaf, när man har ont i skallen så passar skön musik, right?!:D


Där har ni nå att smeka öronen med 


Tog inga bilder igår, det gjorde nog ingen men vill ni se mer bilder på mig, Alexandra, becky och Jessica kan ni kolla in på Jessicas blogg. JessicaJKM..blogg.se


JA MEN NU ÄR MARIGONA HÄR JAG KANSKE BLOGGAR SEN, VARSÅGODA

Ovido - Quiz & Flashcards