Alla inlägg den 31 december 2010

Av madelene spegel - 31 december 2010 17:09

God dag.

Nu är det nyår folket, undrar om det är många som blir alkohol förgiftade eller smäller bort sina fingrar en dag som denna, som det ser ut nu på facebook så verkar det inte som om en enda jävel kommer må bra imorgon!

T.ex "Fyfaaaaaaan va bakis jag ska vara imorgon"

då äre nästan lika att bli alkohol förgiftad, för det är ju lika coolt. Eller ja principen är iaf samma.

 

Men hur som helst sov jag sjukt sent idag, tänkte göra nå av min dag men nej den sov jag ju bort, lagomt irriterande. Men hursomhelst hoppasde jag in i duschen ganska tätt in till på att jag vaknat, så snackade mamma om nå att vi skulle våldgästa min faster med hunden för att nu har nämligen min kusin Lina kommit tillbaka till Luleå med sin kille för att fira nyår, och hon vill veeerkligen se hunden! Så jo vi drar nog dit en sväng :)

 

ajja drick lugnt oke?

Av madelene spegel - 31 december 2010 02:36

Fyfan vad det är fittigt med dryga människor, tror dom är coola? Eller vad fan är folks problem, det är inte speciellt coolt att vara dryg. man anser inte att sådana personer är mer värda, om dom nu trodde det.

JAG tror att det är folk med LÅGT självförtroende som är dryga och måste sätta sig på folk för att må bra själv, alltså kanske slänga en dryg kommnentar lite hit och dit. Så jävla töntigt.

Så till alla som planerar en dryg framtid, VÄX UPP jävla missfoster.


Hårda ord från en liten flicka men fuck that MIN blogg, Love it or leave it.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards