Alla inlägg den 12 juli 2011

Av madelene spegel - 12 juli 2011 00:43

hejsan hoppsan karlsson

är just nu med Jessica och Elin i Jessicas mormors stuga å chillar som fan, vi ska väll snacka på och jiddra som alltid, eller mer som vvarje gång vi umgås.

Idag tog jag och Jessica bussen mot kalix, 14.00

Där ser ni att vi satt på övervåningen i bussen längst fram, ändå chill!


Vi blir här hela veckan skulle jag tro.

Nåväl, när vi var framme i Kalix stod redan Elin och väntade på oss där bussen skulle stanna :d

Ssen gick vi på Willy's och handlade sen fick vi skjuts direkt till stugan så gjorde jag, Jessica och Elin mat!


Sen gick vi till Elin och skojjade å stoade.

Bland annat så for vi in till Kalix en sväng med hennes bror och köpte fyhelvettes äckliga milkshakes..

Inte värt.. från Frasses för övrigt,


Sen tillbaka till Elin så ringde vi runt med någon jävla applikation som jessica laddat ner på sin nya telefon!

 Det var grymmt kul vi skrattade som fan, Elins kille å hennes bror kollade på oss som idioter men det var helt klart värt det.


Sen satt jag och kollade på massa cheerleading klipp på mig själv bland annat.. hehe och så vart jag sugen på lite gymnastik så vi gick ut på Elins bakgård och lekte av oss!

Innan jag langar upp klipp på det så kommer de nå bilder.

     


ett till klipp täntke jag lägga upp men det gick inte:(


Ajja dagens där då! 

Ovido - Quiz & Flashcards