Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av madelene spegel - 13 augusti 2011 14:51

Nu ska jag slänga in nå jävla långt inläg för Louises ksull, men börjar skriva nu 14.52 så ni vet, ska ut å röka nu bara.. BRB


Nu så.. klockan är 15.05

Sitter just nu och försöker få tag i Kalle men han svarar inte.. Eller jo han svarade till slut men då sov han så skulle ringa å väcka han igen klockan 18.00

Nåja ska väll berätta tt jag fyllde 18 i tisdags, nice.. Sen tatuerade jag å Jessica oss på måndagen, hon gjorde någonting med en stjärna och jag gjorde en G-klav.

Bredvid min andra text då som var min andra tatuering.

Tog lite bilder från när Jessica blev gaddad.

       

Söt va?;D


nåja.. det tog ett tag å skriva det här inlägget, men har fastnat i telefonen ett x antal gånger... Jobbigt liv. Den enda jag tänkte snacka med idag var ju Jessica å typ Kalle,,? 

Ajja igår var jag, Jessica och Alexandra hos Becky och förfesta, eller det skulle vara fest men då skulle några dra på en annan fest å sen så beslöt vi oss för att fara ut på krogen,  and so we did.. Helvette va knas det var, Jocke skjutsade in oss åv i satt en för mycke ti bilen å just innan han skulle släppa av oss så mötte vi snuten men dom såg inget så dom körde ju bara vidare..

Den stannade vi till så Becky kunde dricka upp sina öl å så vi andra kunde röka..

Sen började vi på Corner.. Det var väll. DÖTTT rent ut sagt.

Så vi satt där och drog en shot så vi blev väll där en timme sen så gick vi till en fest där Niemi var med några så stannade vi till där tills en kille gick mig, Alexandra och Becky på nerverna.. Så där ifrån drog vi vidare till Heroes.. Det var drag.. Som Kevin sa det är typ bara 60+ som hänger där, men nja inte igår tydligen,!! Ändå chill, så träffade vi nå finska killar som var på roadtrip och skulle till Norge idag då.. Och ena killen som heter Chris bjöd mig på en drink och för den fick han en puss. Simpelt.. Billigt.. Kanske också lite snålt, men ändå värt det. Sen så träffade vi några från Sunderbyn, ska inte nämna nå namn men tog med mig en hem, men den människan kunde inte sova så den människan for hem 6 på mogronen och så kunde jag äntligen få lite sömn, men nu äre bara att ladda om för ikv kör vi igen!


Hursomhelst så vare nå impuls i torsdags att Becky ville gadda sig så jag ringde han som gaddar mig om att hon ville göra en tatuering så vi for dit senare, jag for dit med Becky och Alexandra så satt vi där och åt mat först sen gaddade hon sig å sen kom det dit någon grabb som skulle göra en sjukt fin tatuering å det skulle stå; Impulsive. Och nu står det de på hans arm! Skit snygg skuggnign och allt... Tror ni man blev lite taggad på att tatuera sig eller? Joodå.

Bara för att så tänker jag nämna att den killen alltså Sebbe som tatuerade sig efter Becky i torsdags träffade vi ute på krogen igår! Fett nice..

Här är nå bilder från den kvällen!

       

Tror inte att Sebbe tycker det är så skönt, eller vad tycker ni det ser ut som?=)


Klockan är för övrigt nu 16.04

Igår då innan vi drog till den andra krogen från festen vi träffade Niemi på så  gick jag coh Alexandra till statoil bara för att köpa nå att äta! haha så kom den in en tjej å frågade om dom hade SLIM cigaretter, men det säljer dom inte på sånna där ställen meeeens omt ur var hade jag SLIM cigaretter i väskan, så jag sålde dom till henne, tänk er att ett paket kostar 50 spänn typ med SLIM och 20 cigaretter då, men jag hade ju rökt mer än halva paketet så hon köpte typ 8 cigg för 50 spänn, ändå bra för mig!


 

Och där får ni se vad det är för skillnad på SLIM och vanliga.. Dom är lite smalare än vanliga, am I wrong? Hell yeah..   


Och här har ni nå fula fyllebilder fårn igår! Jessica och Becky har massa mer men satt inte framme med mobilen nå typ igår för att råka spilla på den eller någonting sånt där tragiskt..

   

Kanske ska blogga oftare men varsågod Louise å klockan är nu 16.08 !!!!!

Måste duscha ochs minka mig å fixa håret, ojoj, måste ju börja dricka snart, kan ju icket förbli nykter ikv! CIAO

Ovido - Quiz & Flashcards