Direktlänk till inlägg 12 april 2012

yesss

Av madelene spegel - 12 april 2012 16:37

Okej, hej igen, var ett tag sen, fan va bra va. Ser att ni kollar min blogg ändå, ska väll tyyyp kanske bättra mig då. 

For iaf till Kiruna i torsdags med Theres å Sofia! Så ba chillade vi då så ba var vi i Kiruna å drack osv Fredag å Lördag, sen så kom Lunden på söndag å i måndags drog vi ut till Sofias stuga å då kom Tobbe ocksåååå. Så vi körde sönder Sofias skoter första dagen så vi ba for hem på onsdagen, ne men alltså såhär vare. Vädret ville inte....


Nåja så kom hem till Sofia igår, duschade fixade mig för vi tänkte ut å dricka eller nå, hade ju massa vin kvar. Men nej så kommer Joppi å Olpi på att vi ska till Luleåååååå..så typ 21.25 kom dom å hämtade mig från Sofia så for vi till luleå.. Hojja, det var den längsta resan jag varit med om på länge. Men ändå roligt hade vi, fast jag vart ju nååågot trött... 


Jajja väntar på att Nicke ska ringa mig så vi kan hitta på nå, han ska ju som ba komma hem från Skellefteå så... -.- denna eviga väntan....

Men iaf sen kanske vi drar förbi Kiruna-grabbarna å ser hur dom har det, 4 plattor å en 7a kan bli farligt.. 


Hmm, är ändå lite fin idag så  här har ni en bild!!


Och jag har saknat musik som fan.. haha fyfaaaaaaan.. SPOTIFY <3

ska väll spela åde sen, orkar inte dricka nå meeeer, levern pallar inte 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards