Direktlänk till inlägg 20 april 2012

hejsan hoppsan

Av madelene spegel - 20 april 2012 21:15

Ja nu ska jag blogga om lite massa saker, massa olika tänkte jag skriva, men som ni ser så blev det inte så. 

Var med den här snyggingen igår, 

Vi piercade ju varandra då i måndags, eller ja Sofia gjorde båda, men bara jag behöll den..

Men iaf så kollade vi tatueringsmotiv igår, hittade en skitfin. Blir nog den men vet inte vars jag ska ha den! Så jävla rutinerat att man ska gå å boka tid men inte har någon helst aning om vad man vill tatuera ;o hojja-

  


Nåja, moving on!

Såhär mycket händer på estet!

Petronella vek den till vänster och Tobbe vek den till höger :D


Sen nästa dåå...

Har en bild på sötisarna från tåget till Kiruna :)

:*


Sen här är nå bilder på Kiruna!

             


Fint va?! yeah



Åså baa....

Tobbe :):):)

 

It's a secret picture! Ibland kollar han på bilden och ibland blundar han, very secret :D


Sen ba lägger jag upp någon bild på mig :D

 


Sen mina söta nya kiruna kompisar ;)

 


HAHA... mums!!! Men det var när Johannes gick i 7an å Joel i 9an :)))


Ska fortsätta med å snacka med Elin nu ;D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards