Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Otroligt kul det här ska bli!

Av madelene spegel - 30 december 2010 03:28

Tjenis penis,

det här är mitt första inlägg i den här bloggen, kom inte in på blogg.se så det fick bli bloggplatsen.se ist. What to do?!

Kanske inte blir så överdrivet seriöst inlägg nu för att klockn är 03.27 nu och jag ska sova på en stund, när John Blund kommer och gästar, vilket kan ta ett tag? Men vid 4 brukar sömnen behövas...

Spelar ingen roll om folk tror jag är nolifer om skriver blogg men jag gjorde en blogg snarast jag fick förslaget av en viss Rebecka ;) Så here it is! Ids inte lägga in nå bider, eller haha har EN på den här datorn, sitter då på min nya dator jag fick i julklapp från HP är den. Skitfin med LED skärm osv.. Bara för att jag är extremt nöjd och skrytsam så är den här datorns skärm bättre kvalla än mosters tv!;)

Och stackars Marigona som tror att det äntligen kommer komma en vettig blogg att läsa, haha! Vi får väll se om hon hittar nå intressant.


Hursomhelst ska jag tråka ut er med lite om min dag :) Jag vaknade.. vet inte, men jag vkanade ju iaf någongång så duschade jag och fixade mig, hjälpte mamma lite osv. Sen kom min faster och hennes man på middag och det serverades lax och potatis. Min kusin Pelle ville inte följa med i syfte av fisken. 

Efter middagen tog jag snabbt bussen mot Tuna för att bowla med Jessica, sen dirr efter det tog vi bussen hem, we wish, nee vi fick vänta ute i kylan i en halvtimme, nog för att det gick relativt snabbt men ändå kallt ute så det gör man inte varje dag.. Men bowla kanske man hade pallat varje dag, om man hade haft tid å pengar till det då.

Kom hem sen då och satte mig här, har suttit här ett bra tag, alltså i mitt rum framför min sprillans nya dator. Men jag gick faktiskt iväg en stund och kollade när mina kära syskon spelade Wii. Dom paddlade kanot så båda såg lagomt friska ut, och min storasyster var så envis med den där banan så min lillebror fick slita som ett djur. Hon blev såklart lagomt besviken när jag skulle testa och sabbade allting totalt..


Ajja nu ska jag inte skriva nå mer för det pallar jag inte.

ciAo.

 
 
Marigona

Marigona

30 december 2010 23:32

hihi, första kommentaren!


*STOLT CHEJJ*

http://toawesome.blogg.se

madelene spegel

30 december 2010 23:38

hahaha men gud va najs ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards