Alla inlägg under juli 2011

Av madelene spegel - 8 juli 2011 01:06

Nåja sov borta igår natt, kom hem på dagen,f ixade mig drog till stan för att möta upp Nicole på Willy's så köpte vi massa till kvällen som skulle spenderas med Survivors plus några andra, det var riktigt trevligt:)


Kom hem typ 22. Riktigt chill, ska sova strax så jag orkar upp imorrn för då ska jag på stan med Jessica och sen ska jag jobba, CASH IS KING. Såklart?

Man kan göra vadman vill nrä man vill. Om man ändå hade ett eget företag, kanske kan bli nå med den tanken!

Vi får se.. Imorrn äre kvällpass på jobbet, misstänker att jag kommer slita kring 1 på natten eller nå. Det är såklart värt det!

Hoppas Tobbe jobbar.,,,,, Det var mycker roligare då.


Ajja tog YNKA 3 bilder idag, dålig stil, jag vet.

   

Där har ni dom tre bilderna, om en vecka då flyttar våran älskade Nicole tillbaka till sitt fina Arizona.. 

Kommer sakna henne sjukt!

Med hjälp av henne har jag tyvärr insett att livet har så fucking myycket mer att ge (inom cheerleading) än vad Luleå Kommun har att erbjuda.

 

där är en bild på oss innan tävligen på RM!


Träffade förresten min gammla gymnastik tränare idag, Kjell!

Han lovvade att jag skulle få träna med honomn och AG Gymnasterna någon dag såhär under sommaren, fyfan vad jävla härligt:D

Det ser jag fram emot, men jag glömde skriva tidigare vad vi har gjort ikv med Survivors.

Kanske inte kan kalla dom "laget" nå mer eftersom att vi inte är nå lag nå mer. Så det blir att kalla oss Survivors.

Nåja vi grillade hamburgare och korv. Byggde lite, jag tog inga bilder, sry.

Men jag fick bara topp en gång eller nej 2 gånger, det var fint!

Känndes superBBBB.


Ja så snackade vi lite fick nå diplom om man kan kalla det så.

Jo det var riktigt nice!


Ska väll dra mig mot sängen nu, natti :*

Av madelene spegel - 6 juli 2011 19:15

                   

Av madelene spegel - 6 juli 2011 19:10

tatueringen är klar!!!!! Nice som fan, klar för några dar sen men  ändå,, träffade han som tatuerar mig igår på stan så sa han att hans maskin är igågn igen så jag kan bara ringa han när jag är i behov av en till :D


Ehm.. jag ska väl leva mitt liv nu, PUSS!

Ovido - Quiz & Flashcards