Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

men förihelvette

Av madelene spegel - 18 augusti 2011 23:49

Det kommer ngo aldrig sluta regna... åh va less.. Blöt blir man ju bara. Ska inte ut å röka nå mer ikv, orkar inte när der regnar, eller jo de kanske jag gör, eller kanske man ska röka inne? Nej då kanske mamma blir så förbannad :)


Nåja idag.. eller ni vi börjar med igår då chillade jag hela dagen men tänkte ju göra nå nyttigt men det fittade ju sig alltihop, for hursomhelst in å tränade ett tag sådär på efetmiddagen sen så kom jag hem så hängde Jessica med. JUSTE Jag ringde mamma när jag hade gymmt klart å frågade om hon kunde hämta mig för jag ville ha Max mat men så sa hon att det var tråkigt blablabla å hon ville inte ha det så vi skulle till Mamma Mia på örnäset å köpa mat ist.. Men guess what?! Så vare bah jag som skulle ha käk ändå... Hojja.. Ajja det var sjukt gott iaf, jag käkade stekt spaghetti å kyckling, eller jaa nå grönsaker i osv.. Det gick lätt ner, medan jag satt å käkade då så satt jag och Jessica och kollade på nå tjaffs på MTV som hetter True Life någonting,, så vare nå svammel i någon familj med nå killar osvosvosv...

Men sen ringer Kalle å vill att jag ska kolla på fest så efter filmen Tretton slutat så far jag iväg å Jessica far hem, sämst kompis jag är? Joodå kände mig som det också men hon hade helt klart fått följa med om hon ville det! 

Som alltid, ni vet.. vi är ju sånna där polare som kan typ bjuda med oss själva med varandra.


Ajja så jag å Kalle drog till Tessy på chillfest, så drack vi lite å sen kom det en kille å hämtade oss å skjutsade oss ut till Gammelstan där vi festade klart i Alles stuga det var nice, sen så gick jag å sov i andra  stugan!


Nåväl imorse då så vaknade jag i stugan då å så gick jag å Kalle till Statoil å köpta cigg å dricka sen kom hans pappa å hämtade oss å skjutsade oss till Kalle men så ringde jag Jessica å hon kom och mötte mig i stan så jag fick nya hörlurar och så käkade jag, men det var inge gott så for vi hem ellerjag for hem till mig å hon till sin mormor å morfar!


Sen kom hon hit och jag ska ju få en ny säng som vi satt å kollade ut i måndags eller tisdags? Så måste som slänga massa ut ur mitt rum, ska väll göra om en hel del, men vi hade inga svarta sopsäckar så kunde itne göra det idag så vi tog första bästa buss till Jessica och så stekte vi hamburgare och gjorde pommes, å herrejävlar vad gott det var..


Nåja.. det var en massa jävla text..


I helgen drog vi en 2 dagars, vi söp på fredagen hos Becky före, sen krogen och så laddade vi om och började hos Becky igen på lördagen å sen krogen, haha. Vilken helg, är hur seg i huvudet som helst just nu..

Men det var det värt :D

Snattade också en bild från Jessicas blogg för jag tog typ inga egna från i lördags så:

 

Tack för en fin kväll brudar  :*


Nu ska jag fixa mina naglar osvosvosv... Jobbigt men det är det värt, haha hej då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards