Alla inlägg den 1 mars 2011

.

Av madelene spegel - 1 mars 2011 23:14

Hej allihopa, vill bara skriva ett kort inlägg om att jag saknar Johnny. Jag har inte träffat han på 2 dagar å sovit utan honom en natt. Stackars mig eller hur? Jag tkr fan det. Och tycker ingen annan som mig så hej då..

Av madelene spegel - 1 mars 2011 12:46

Kul att jag inte har någon som helst lust att umgås med någon på dagarna, så då vet ni.. det är ingen idee att fråga om vi ska hitta på nå för jag är trött som en jävla björn för att vi tränar så att vi knappt kan gå sen.

Hursomhelst ska jag dra å duscha snart så slipper ni mina jävla klago inlägg.

Ajja lite kul äre ju på facebook när Louise skrev att justin beever fyller år idag, hon vart seriöst sur för att ingen mer än hon tkr om han.


Får man chansen så dödar man ju honom antagligen, till vilket pris som helst.


Juste duscha var det, ciao

Av madelene spegel - 1 mars 2011 02:43

Damn, kollade just igenom en mapp med bara bilder på MIG.. ska langa upp nå oldies så får ni er ett gott skratt ; )

         

       


ids inte lägga upp nå mer hehe, godnatt

Av madelene spegel - 1 mars 2011 00:07

Tjatja

tänkte igenom lite nu, detär sjukt svårt att förklara men ska försöka.

Men iaf, min vecka är fucked up. Som alla i Luleå fattar äre sportlov nu. Tränade ju 2 timmar på voltarenan på lördagen och igår(söndag) tränade jag 3 timmar på hälsans före vårat genrep och då tränade vi typ ytterligare 1 timme. Sen idag, 2 timmar träning, imorrn lika så. Onsdag, träning igen i 2 timmar. Kill me. Sen äre vila å lördag igen är det 4 timmars träning.. På söndag beger vi oss till Boden för att tävla DM. Önska oss lycka till, vi lär behöva det, inte för att vi är dåliga men för att vi kommer ha tränat sönder våra kroppar så ingen kommer vara fit for fight på söndag.. GREAT!

Ovido - Quiz & Flashcards