Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

you gotta love it

Av madelene spegel - 25 mars 2011 20:26

Jag vet inte om det bara är jag, nej det är det nog absolut inte..

iaf så hade vi "Open stage" i onsdags på skolan så fick man frivillligt gå upp och spela eller sjunga. Jag valde att kolla på. hahaha

Ska langa in lite skön musik nu, gammal är den förvisso men sjukt skön ändå.

En av låtarna vi fick repa in till Open Stage, langar in en till:



Den här låten var den som min ensamble grupp valde att nöta in, men vi fick så satans lite tid för det så det var inte värt att ha det nästan. Jag vet inte om någon bryr sig men jag sjööng låten iaf, det var äckligt svårt i början men vi bytta tonart och Björn gav mig spec hjälp att fixa den så det var chill!


Jag vet inte om ni vet att den här låten finns, men det är rätt sweet, juste alla låtar jag langar in här finns även på spotify, hittills.

Men som sagt den här låten vet jag inte om ni vet att den finns men det gör den som sagt och den är rätt bra, texten är sweet.

Den här låten var tydligen med i Melodifestivalen iår..?


En jävligt rolig sak med att gå estet är det som kallas "Fredags-scen", det är helt frivilligt att anmäla sig om han vill spela där. Då riggar man i fiket instrument och mickar osv så får man spela under lunchen. Man får göra vad fan man vill i princip eller låtar eller vad som helst.

Pia i min klass sjöng en låt idag som var så otroligt bra..men det bästa ÄR att hon skrivit den själv, SÅ SJUKT att man går i en klass full av talanger, haha eller endel är ju bra på annat än att framföra sina egna låtar. Typ bättre på att snacka skit och kolla snett på dom som inte knytit skorna rätt, skärp er!


Har fallit för den här låten.. IGEN!

den kan absolut inte bli dålig.

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards