Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

if you think im coming back, dont hold your breath

Av madelene spegel - 27 mars 2011 14:08

Jaaa nu är det såhär att det luktar nå jävulskt gott i vårat hus för mamma för våfflor:D

Det blir min frukost/lunch! Sen taggar jag träningen för fullt, hoppas Isabella kommer idag så vi kan leka lite:D


Har nyss försökt att fixa in Oscar på hockeyn men det gick inte så bra men jag tror han kan fixa det där själv ändå. Lite surt är det ju att Luleå förlorade borta igår mot alla jävla innavlar... Men idag hoppas man förfan på vinst på hemmaplan :D

Det är redan score som fan att Luleå slog Skellefteå första matche på deras hemmaplan ;)


OCH VAD FAN ÄR DET MED FOLK?

Alllllla smsar mig å skriver på facebook, vadå vad äre med alla idag, vad har jag gjort. Gammla vänner som jag inte snackat med på att tag smsar mgi åf rågar vad jag gör osv, visserligen trevligt men, why now?!

Okej det är väll väldigt trevligt då.

Sen imorse hände en sak som var så sjukt pinsam, kan inte ens skriva vad det är för nå så om nogån som vill veta vad fan det är jag menar så får ni ta kontakt med mig via ett samtal eller någonting! 

Och nu går det inte att länka från youtube..?


Guess not.

Blir utan en låt i det här inlägget då :(

 

Kanske ska sminka klart mig snart, vet inte varför man ska ha smink när man tränar men ändå..

Ska bli intressant med dagens träning. Ingen verkar veta vilken tid den är men drar väll tid någon gång å kollar om det är nå annars vettefan, vill inte missa nå ju!


JUSTE, igår. På voltarenan, shit.. Nicole har sjukt nice magrutor. JAG VILL OCKSÅ HA!

Så jävla snygggt! Det är fan så jävla mycket finare att vara vältränad å smal än att vara smal utan anledning.

Tycker jag, och dom som tänker klaga kan dra dit solen inte skiner.


Ska äka nu, bloggar mer sen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards