Alla inlägg den 3 december 2011

Av madelene spegel - 3 december 2011 21:52

Såg ni idol igår? Amanda F sjöng då den här låten, nog är Amanda bra osv, men herregud orginalet är ju sjukt.. 

Älskar mikrofonerna de hade förr i tiden.. sjukt fint ljud!


Ändå skön låt som vi kör på ensamblen!


Sjukt bra röst!!!!

Kolla hans views, inte ens många så bra som han är...


ENJOY :)

Av madelene spegel - 3 december 2011 21:27

tja kom nyss in från att ha varit ute en sväng å träffar krille å jens, tidigare idag tänkte jag gå på stan med min lillebror men orkade itne så stannade hemma å chillade ist, sen for jag ut en sväng med pappa för att hämta mormor, sen kom filippo hit så snackade vi å hade de trevligt, sen så åt jag middag med familjen å sen så chillade jag framför tvn med fetaste godis påsen osv. 


igår var jag med anton och vi spelade gitarr å sjöng, super trevligt, sen så när han skulle gå hem å jag skulle gå ut med han för att röka bara, så kommer min granne ut som har bråttom till 7eleven som fan å då frågar hon om någon av oss är 18, så är jag ju det, å då liksom tog jag i handen med henne å följde med henne lita spontant ut på krogen, så iaf for vi till krogen, så stod vi å spekulerade vars vi skulle sätta oss så erbjöd sig nå killar i närheten att vi skulle sitta bredvid dom så gjorde vi det, så fick vi dela på en öl och sen köpte vi oss en drink var, sen så försvann frida ett tag å då kom hon tillbaka med en drink, haha bjuden på såklart, fin fint, så där satt vi å drack lite å hade det trevligt.. 


ajja här har ni nå bilder jag tog alldeless för nyligen

 

funderar på att ta ut min piercing, är less som fan, inte ens så kul som ajg hade hoppats på, dessutom äre massa som har likadant å det är inte lika coolt, kanske bah piercar läppen ist..

låter bra vaa

får bli lite emo stil på mig, men hellre det än äcklig fjortis.


nåjo imorrn ska jag fan träna för nu är jag inte ute å super, niiice 

Ovido - Quiz & Flashcards