Alla inlägg den 19 december 2011

Av madelene spegel - 19 december 2011 17:07

här är nå fula bilder då... 

     


ska äta nu, är sjukt hungrig, hejss

Av madelene spegel - 19 december 2011 10:59

fyfan va skönt, lämnade just in de 2 sista skoluppgifterna jag gjorde slut igår, ligger där med inte efter i något ämne så allt är klappat å klart! nu känner jag att jag hade kunnat ligga hemma och sova ist och bara maila in mina uppgifter men ändå skööönt. ´ska försöka att inte vända dygnet totalt under lovet så att jag inte tar mig upp till min tatueringstid den 5 januari,, tänker inte skriva vad jag tänkt göra för jag ska överraska en viss person <3


hoppas ingen känner sig träffad, nåja idag äre säkert äcklig lunch i skolan så kanske drar hem och äter ist, slutar ju ändå snart..

igår tänkte jag fara på tränigen, men somnade en stund så orkade inte hetsa iväg så fastnade jag i en halvt intressant konversation med oskar! fast om någon hade läst den hade det säkert inte känts så intressant men kul var det,,,

bara jag som såg harry potter igår som varpå tv? eller kollade lite då och då.. fan va liten harry potter det var i första filmen såklart, tur att han gjorde alla filmerna annars hade det blivit så knasigt.


idag ska jag snnars städa lite tror jag så att jag får ordning på mitt rum!


sen ska jag slänga in nå bilder här på bloggen så inte ni dör av tristess..

Ovido - Quiz & Flashcards