Alla inlägg den 14 december 2011

Av madelene spegel - 14 december 2011 17:34

Long time no see.

Men nu ska de bloggas lite mer, är det tänkt. Men man vet aldrig.. 

Nåja idag hade jag en lektion på skolan men bestämde mig för att stanna å chilla ett tag med några från klassen och andra klasser, typ musikare alltså!


Sen gick jag å B till stan så drog han med bussen hem å jag drog till Kulturenshus med Vincent och möta med Sophia från Ung Arrangör, hon ger oss råd till vad vi ska göra med projektarbetet, alltså hon är typ..rådgivare.. Sjukt bra råd! Så om ni någon gång ska göra nå allmänt i kommunen gå till Ung Arrangör å skaffa rådgivare! 


Juste, jag är inte sådär töntig, eller jo ibland å skriver inte vem jag är med utan bara första bokstaven i  människans namn, men alltså, B, det är Anton i min klass och han kallas för B. Sådetså.

Men iaf efter mötet med Sophia gick vi ner till polisstationen och ansökte om polistillstånd för våran spelning. Den spelningen blir förövrigt i april nästa år. Ni kommer se på Facebook..

Sen efter det tänkte jag å Vincent planera lite mer vad vi måste göra, vad som ska göras inom kort och vad som inte är så bråttom osv. Så vi satte oss på nya fiket i stan som är av Börje Olssons men kallas sig huvudsakligen för Friends, skit mysigt har dom där, kanske lite för öppet men ändå fint, fräscht osv. Så drack jag min allra FÖRSTA kopp kaffe!! Med mjölk såklart men ändå chill!


Juste idag filmade vi till vårat EOS projekt som ska redovisas imorgon, fett kul ;) Kanske släger upp nå klipp någon gång!!

Ska maila Josefin nu så hon kan fixa, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards