Alla inlägg den 15 december 2011

Av madelene spegel - 15 december 2011 15:07

Jag vet att du läser min blogg så därför ska jag skriva här ett fint inlägg till dig,


jag har bakat en gång under tiden du varit borta, hos Anton, det vart inge gott, vi gjorde chokladbollar...med o'boy.. Sen såg vi filmen The Town, den var ju siiickt bra


Sen så har jag...lärt mig piano mycket bättre, och din hund saknar dig så himla mycket, han har kanske glömt bort dig, men när du kommer hem igen så kanske man minns igen om du inte luktar konstigt.

Men har typ blivit värsta tårögd när jag tänker att han typ kommer pissa ner sig av lycka när du kommer hem!! Men det är ju också lite gulligt, eller.. va...

Men jag saknar dig skitmycket å du kommer älska din julklapp jag å Albin köpt åt dig :)


Dö inte där borta <3

Ovido - Quiz & Flashcards