Alla inlägg under mars 2011

Av madelene spegel - 25 mars 2011 12:37

ja jag suger på att blogga, men finns inte nå mycket att blogga om, tänker inte blogga om hockeyn men är sjukt glad att det går så fruktansvärt bra för luleå nu!!!!

ajja ska tagga träningar i helgen å får se vad jag gör ikv, oki? hej dåå!

hm

Av madelene spegel - 15 mars 2011 16:13

Ja okej kom nyss från skolan typ, eller chillade ett tag på stan med Jessica efter jag slutat, fyfan vad nice det var att spela gitarr idag. Det som suger rätt hårt är att jag måste cutta mina naglar. Dels för att jag tränar cheerleading och för att jag spelar gitarr, Gud(som inte finns) vill inte att jag ska ha långa naglar. Vem fan tycker inte att det är snyggt med långa naglar.

Jag göre iaf.


Sprolla, idag hade vi sjukt jobbig dag, så jobbig så jag somnade till på historia lektionen. Såklart.. det är rätt intressant men om man inte sover om nätterna så blire lätt att man somnar till på lektionerna. hehe.

 Ska slänga in en random bild så kanske detta blir lite roligare.

    

Tror seriöst i senare år att jag ska tatuera in en liten svampbob på min kropp. Gjorde ju som ni ser en henna tatuering på LK för några år sen, haha!


Ska fixa nå käk nu sen tagga träning som fan! CIAO

  

Av madelene spegel - 14 mars 2011 19:08

FYFAN, Anton ska ha creeds som fan som hade den här sjukt bra låten på sin mobil som jag fick lyssna på idag:

Hett tips!

Byt till 720p så blir ljudet sjuuuuukt mycket bättre:)


Ajja kom just eller nyss på att jag har en blogg fortfarande haha som jag KANSKE borde slänga in nå inlägg i, right?


Imorse så vaknade jag med Johnny och då kom vi båda i tid till skolan för en gångs skull, typ ovanligt. Ska satsa på att komma i tid imorgon också.


Juste grattis lill Becky som fyllde arton för några dagar sen men vi firade henne i lördags, ka0s.

Jävlar vad trevligt å lugnt det var när jag, Theresa, Johnny och Vitor kom dit men sen efter några timmar när något hade gått sönder i deras hus, vikket fucking liv. Aldrig mer....

Johnny fick ett käftslag och det vettefan vad han hade gjort för att fötjäna det, så jävla skummt.

Det roligaste med kvällen var nog att en kille som är typ 2 meter lång och 3 gånger så bred som mig vart skit sur för att jag kaxxade med honom. MEN ANTAGLIGEN. Vem fan är så dum som låter någon ta hans skit.

Så här var det;

Johnny stod och snackade med den stora killen då, P kan vi kalla honom. Så Johnny och  stod och snackade så hörde jag hur P sa att Johnny förstörde kvällen osvosvosv så då gick jag dit å var lite lätt irriterad så sa jag rätt i ansiktet på honom, eller inte rätt i ansiktet för han var ju sjukt mycket längre men försökte. Nåväl jag sa att det var HAN som förstörde kvällen å då fick han nå ryck å ba "VAA!!? är det jag som förstör?!?" Jag ba; jo.

Så kom en kille å drog undan mig från P för han tycket inte att jag hade en sån bra idee i huvudet för att kaxxa med honom. När killen då drog iväg mig hörde jag hur P sa "fyfaaan vad kaxig brud"     Å då .... haha nej kalla mig inte brud i fel tillfälle. Så vände jag mig och började gå mot honom å ba; MEN KOM DÅ.

Så gick han mot mig men då drog killen iväg mig helt för att han inte skulle slå mig, det hade typ varit värt att ta ett slag av P för då hade han fått så jävla mycket skit.


Ajja då vet ni till nästa gång, alkohol gör folk dumma.


Fast i Victors fall var det bara otroligt kul. Jag var väääldigt kissnödig där ett tag under festen, det var Victor också och båda var helt öppen med det till varandra så båda sprang och knuffade varandra till toaletten så knuffade jag Victor och han hade ju typ druckit 6 öl(mycket för att vara han) så han ramlade och slog sit i trappan en gång och sen ramlade han på golvet en annan gång när jag knuffade honom, fyfan så jävla kul!


Ajja ska sluta skriva nu:)

Av madelene spegel - 11 mars 2011 18:07

hmmm

ja iaf det här ska bli ett inlägg då fast jag har absolut inget att skriva om som vanligt. Ajja imorse vaknade jag upp med en underbar grabb och bättre kommer de, medan jag sminkade mig så lagade han mat åt mig!<3

Hörde sen att det var gode äcklig mat i skolan så tur att han gjorde mat till mig hehe.


Ajja min grabb ska klippa sig idag, tror inte han kommer klippa sig. Det blir nog att raka av allt hår, ajaj..

Hade jag dock velat göra, precis som att göra hål i ögonbrynet osm han gjorde förra veckan, men kan inte göra det nu för att han har det fan va g33k.

 

Kanske blir efter tävlingen i malmö dåååå.

TAGGAR SOM FAN NU IAF TILL IMORGON DÅ JAG ÄNTLIGEN FÅR BESÖKA MITT ANDRA HEM, Voltarenan!!!!!11

Ska satsa som fan på min serie av volter:D

  Ajja ska spela ett tag nu för jag har absolut inge bättre för mig tills vi ska äta

Av madelene spegel - 10 mars 2011 22:28

Hmm just nu sitter jag å tar bortmitt smink, fyfan så intressant men jag väntar på att Johnny ska komma tillbaka från 7eleven med Victor å typ Johannes..? Ja vet inte om han for hem men ändå. Det går lite segt för dom men det är väll okej...


Ska iaf tagga som faaaan till på lördag för då äre voltarenna synd om marigona missar det, jag är iaf sjukt taggad på att volta lite och jag slår vad om att hon är lika taggad ;)


JUSTE, efter jag hade gymmat idag så kom Jessica och Johnny hit, så spelade Johnny typ wii i Albins rum och Jessica färgade mitt hår,, ingen kommer typ se någon skillnad men färgade från brun-svart till blå-svart :D


Ska fortsätta ta bort mitt smink nu så Johnny inte behver sitta å vänta sen, hehe  gonatt!

  

JUSTEEE, LULEÅ VANN, SJUKT NIIIICE!!!

Av madelene spegel - 10 mars 2011 13:07

Tjaaaa, ska tipsa om en hemsida till er som inte går i mitt lag eller i cheerleading överhuvudtaget. www.cheerleadersofsweden.se Det är en hemsida där ni kan klicka från bilder från DM. Porträtt, grupp bilder(på laget) och från tävlingsmattan.


Man kan även köpa bilder om man vill ha dom, ahha fan va wierd om ngåon hade köpt en bild på mig därifrån haha......


Ajja hursomjävlahelst så skolkar jag från skolan idag, fyfan om man bara hade haft skola 2 gånger i veckan, då hade man iaf pallat leva på sidan om.

 

haha enda bilden på mig från när jag jobbar på någon lektion...i nian alltså haha.


Ajja ska å gymma sen så det är drf jag sitter å bloggar nu för jag har inget annat för mig, tänkte borsta tänderna för länge sen men har inte gjort det än  så en underbar tanke slog mig,, kanske ska göra nå lunch, klockan är ju 13.00 typ så det passar ju bra :D

Kanske chips eller nå... FÅR SE


Igår iaf vet jag inte vrf men haha jag gick på en av Luleåbaskets matcher. Det suger att kolla på basket kom jag starkt fram till igår, hockey är mycket roligare att kolla på.

Där har ni Elin söderström som är forward i Luleåbasket och har nummer 5 som ni ser!

Vettefan om hon gjorde nå poäng eller nå igår men det där jag skrev om henne står på deras hemsida så ;)


Ska äta nu bloggar kanske senare ;D

Av madelene spegel - 10 mars 2011 11:40

Jag missade skolan idag, hehe det är inte försent än men ändå haha. Jag är för cool för skolan, ne men klockan ringde 6 på morgonen så kände jag inte för att kliva upp så frågade jag Johnny om vi skulle gå till skolan så sa han nej å så sket vi i det, men ändå... så for han nyss med bussen mot skolan för att han hade mentorsmöte..? Nå sånt där "viktigt"


Ajja idag ska jag gymma tjill va? mjo

Av madelene spegel - 8 mars 2011 18:29

Jag tänkte som fan idag på om jag ska tävla RM eller inte, men som de flesta sett så har jag bestämt mig nu för att pressa min kropp till max och hänga med å tävla RM i Malmö, nice huh?;)


Hur som helst, jag vet inte Emmelie i mitt lag tror jag la upp detta klipp från DM i söndags på youtube så här kommer det:

Jag har iofs också en film på kameran som är filmad lite bättre kanske men det här duger lagomt bra. Hoppas ingen skrattar ihjäl sig att jag X'ar mina flickisar, göre bättre själv ffs.


Ajja kom nyss från gymmet, har inte käkat middag än så ska se om middagen är klar, HEJS

Ovido - Quiz & Flashcards