Alla inlägg under mars 2011

Av madelene spegel - 7 mars 2011 19:19

Tjaaa,

väntar på Johnny just nu, fyfan va seg. Han var hos Johannes som han visserligen bor hos lite halvt å lite halvt hära, hehe men ja han å Victor var ute på Björx men skulle ta samma buss hit men har har kommit än eller? nae.... åh less på å vänta. ajja


Som någon kanske vet utav sjukt bra erfarenhet så tävlade jag, det gick åt helvette. Eller vi var bra, typ lite iaf, JAJA bättre än våra motståndare iaf så det var skrattretande.

Ska checka efter bilder på www.cheerleadersofsweden.se imorrn eller nå och se om bilderna kommit upp från DM!;D


men nu ska jag spela, ciao

LOL

Av madelene spegel - 4 mars 2011 05:37

Nu kommer ett till inlägg.

Eftersom att min skype användare var så jävla fail och jag kom inte in på den så gjorde jag en ny så om någon är sugen så äre "mmmadelene" på skype som gäller.

Gjorde en ny bara för att Johannes och Robin så gääärna ville ha med mig i deras konversation medan vi spelade COD.

Det var sjukt kul för att vi körde alla mot alla, eller ne det suger det är inte alls kul men att lyssna när Johannes dödar Robin är sjukt kul. Nej det är typ extremt kul.

Det vart en liten å fin bild va?!:D

 Ajja funderar på om jag ska spela lite online å hacka lite, hehe.


Eller jag vet inte.


Sen så hade Robin med din vän från... han snackade engelska iaf. Haha och han gillade iaf låtarna jag länkade till dom ;D


Men ska langa upp en bild på mig sen ska jag inte blogga nå mer nu "idag" eller jag vet inte om sen för jag skriver bara sådär nu för det är så jag känner är bäst.

   

Ska klippa av det där ruttna håret nästa vecka tror jag, ciao!

Av madelene spegel - 4 mars 2011 05:29

Hejhej,

nu sitter jag här med datorn i knät hos Theresa, Anton sa att han skulle "vila" en kvart men sover lite hit och dit ändå hela tiden. Och för typ 10 minuter sen sa han att han skulle sova i 5 minuter till och sen skulle vi spela igen men guess what? Han sover fortfarande, ska kasta någotning på honom snart så han vaknar!


Bara så alla vet var det här en ganska random impuls av oss att dra med datorerna och massa spel till Piteå för att lana. KUL VA?!


Hur som helst idag... Min dag började fan inte bra. Såg att min lillebror hade lämnat min dator öppen, varför-vet jag inte. Men han kanske gjorde som jag sa, vet fan inte för jag går typ å lägger mig när han fortfarande sitter i mitt rum och spelar.

MEN okej det var väll en bra morgon för jag skulle träffa Theresa i stan och luncha, så tänkte hon ta 13.50 bussen hem typ men ne så vart det inte. Hon tänkte sen ta en senare buss men nej då for vi till mig å hämtade saker ist å sen vidare till henne då som vi är nu, dvs Piteå.

Fick pengar av min söta mamma till mat btw haha som jag inte ens hade frågat efter sen så fick jag skjuts till stan, typ lyx. Ajja men det som var lite roliga med allt var att Theresa snackade med Anton igår om att han skulle komma in till stan men han sa inte direkt till henne att han skulle komma in till stan så vi antog att han inte skulle det. TILLS- vi träffade honom i smedjan haha.. där han hade vandrat omkring själv ett tag. Det var lite bad. Sen så det näst bästa med dagen var att vi köpte 3 spel tsm, jag å Theresa. Så ett installerade vi för ett tag sen men det sög och var inte värt en enda krona men ett annat som vi vill köra nu fungerar inte så då passar jag på att skriva ett vädelöst blogginlägg som vanligt.

Ska länka er en fin låt som jag älskar, fuck haters

Ni måste spola till de gått 34 sekunder typ sen är det right on.

Nu kanske detta inlägg inte är så pjåkigt iaf.


Ska nu testa avinstallera spelat å installera det igen, sounds fun right?

COD

Av madelene spegel - 4 mars 2011 03:04

Hej jag är i piteå å lanar har absolut ingen tid och lust att blogga, hejsss

JJ

Av madelene spegel - 2 mars 2011 19:25

Av madelene spegel - 2 mars 2011 17:41

Ett stort fett tack till Jessica som nött Glee som nu fått mig att lyssna på flera avd eras cover, det är sjukt nice. Endel blir riktigt bra om man tnäker sig de låtar som är superb i original.

Min favorit med Glee måste vara Lean on me, kommer ihåg att vi körde den på EOS-projektet i ettan. Fin låt med fina människor. Det var riktigt kul.

 


Nu iaf väntar jag på mat sen ska jag iväg å träna mer cheerleading som jag inte alls gjort den här veckan, HIHI.

Kul att det är en brud som typ stalkar min bror, ska ta reda på vem faaaan människan är, blir rätt rädd för lillan där som skriver till honom konstant.


AJJA ska se klart OC nu 

OMG

Av madelene spegel - 2 mars 2011 17:07

VAFAAAAAAAN


MIN POJKVÄN HAR GJORT HÅL I ÖGONBRYNET, WHAT'S UP WITH THAT???

Av madelene spegel - 2 mars 2011 13:50

Okej nu ska jag skriva ett inlägg som börjar med att jag riktar det till EN person. Jag är så jävla förbannad på människor som tror att dom kan göra vad fan som helst utan konsekvenser. Igår på träningen, kommer dit med skönt folk, drar hem från träningen förbannad på en person speciellt men egentligen 2 st, men den ena påverkade mig mer än den andra.

Såhär ligger det till, ALLA i mitt lag som läser det här (om dom läser det) kommer fatta vem jag menar men det skiter jag i för det är fan inte okej. Och tycker man inte som mig så ska jag påminna ALLA om att det är är MIN blogg.

Hursomhelst, du får gilla vem fan du vill, du får älska vem FANIHELVETTE du vill och du får fira vem fan du vill. Jag skojjade lite med en polare om namnet okej, det spelar väll ingen roll? Det var ju absolut inget negativt om hans jävla "talang" SÅ FUCK OFF. Bitcha inte med mig om den där skiten.

Sen när vi ska träna tar du inget seiöst, är det för att du suger på den delen? Men guess what. Cheerleading består av 5 olika delar varesig man gillar det eller ihelvette heller gör det. Tycker ändå man fan ska respektera den hjälp man får och inte totalt dissa den sjukt bra feedback man får för att man inte ids lyssna på vad man kan göra bättre. Det finns kritiv och det finns konstruktivkritik.


Och sen.. det här är det sjukaste... Jag får en kommentar, "Jag pratar inte med dig, Madelene!!"

OCH?!

Gör inte det då men då tänker jag ju varken prata med dig eller vara trevlig heller för det där var fan inte något trevligt bemötande.

MEN ÄNDÅ!!!!! Ni kommer förstå typ nu, hahahaha så PRATAR HON ÄNDÅ MED MIG? VA I HELVETTE. Hahahaha seriöst hon sa att hon INTE skulle snacka med mig, så står jag och kollar när laget kör gymnastik så säger hon mitt i en jävla kullebytta, "Jag ser att du kollar på mig!!!"

Jo, jag kollade på dig, men du är då fan bara en i mängden.


Så om du inte tänker prata med mig och dessutom säger det på ett otrevligt sätt, ska jag vara trevlig då och svara dig och le mot dig? MY ASS.


Hoppas nån fan tar åt sig.

Ovido - Quiz & Flashcards