Alla inlägg den 2 november 2011

Av madelene spegel - 2 november 2011 23:40

Okej Elin far typ 11 imorgon från Kalix å är här typ 12.30 alltså!!! Fett kul, vi ska börja med att gå på stan å sen ska vi nog fara å handla med mamma sen ska vi hitta på nå kul ;)) 

Kanske spela, kanske se film, kanske äta godis, kanske sova, ingen vet! Kanske dricka? Haha neee, kanske inte :)


Men på lördag känner jag på mig att vi kommer ha smockat schema.. Någonting att göra hela tiden iaf! Måste också tidigare till Becky för att kunna hjälpa Emma med hennes smink, alltså typ lösögonfransarna bara!


Nåja ska se klart filmen nu som jag började se igår. Hann in, ville sova så därför.. Crazy, stupid, love är det jag ser! Rätt fin ändå, men finns ju bättre så se den om ni känner för det! CIAO!

Av madelene spegel - 2 november 2011 21:59

Idag var det ovanligt många som kollat in här i min blogg, kul ens.

Hoppas bara ni är nöjda med att jag bloggar, ska väll ta tillfället i akt när Elin kommer att blogga när jag gör någonting också, bara slänga in ett snabbt inlägg, lite då och då kanske. Alltså blogga när jag gör någonting för annars bloggar jag när jag inte har någonting annat för mig, som nu!

Kollade till och med in skvallerbloggen idag. Hitta ingenting intressant alls.. Men så är det ibland =)


Nu ska jag sätta mig framför tvn!


JUSTE, hittade en sjukt fin bild på Karro, take a look ;)

:*   

Av madelene spegel - 2 november 2011 19:59

Juste!!!!! 

Idag kom min klänning i brevlådan!!!

Varför fanns den inte i XXS? Då hade den passat perfekt...

Men ändå fin!

Jag passar bra i färgen ;)

Skryter inte, det är sanningen..

Hade fett med problem att få på mig den först, hehe men det gick till slut!:D

Bild kommer sen!!!!

Av madelene spegel - 2 november 2011 18:37

Sitter just nu och snackar i telefonen med Elin som är i stallet å matar djuren! Det var lite kul att höra getterna gnälla :D


Hon kommer hit imorgon å stannar hela jävla helgen, förstår ni hur mycket kul vi kommer att ha?!?!! Ne kanske inte men det gör jag :D På lördag blir det farmen med ett härligt gäng! 

Nåja tog en bild nyss, såhär ser jag ut idag...

Och en bild på hur jag och Becky blev på klassfotot, med webben tog jag bild så frågetecken på kvallan, men det duger! Kunde inte få nå bättre på bara mig så Becky fick va med på bilden :)

 

Eftersom att jag tog bild med webb kameran så är det spegelvänt egentligen sitter vi på motsatt sida :)  

Ovido - Quiz & Flashcards