Alla inlägg den 24 november 2011

Av madelene spegel - 24 november 2011 23:03

skolkatalogen kom i ett allt för satsigt paket i brevlådan idag

Av madelene spegel - 24 november 2011 22:24

Här har ni som det ser ut en nyvaken anton!! men nej han bah ser ut sådära

haha fett fin  

Av madelene spegel - 24 november 2011 22:09

älskar dig tobbe när du kollar snett på mig

älskar dig ännu mer när du skriker över hela klassrummet att du aldrig mer ska vara med mig

och älskar dig som mest när du säger att jag är bitchig


men de bästa stunderna med dig är när du inser hur fucking awesome jag är så att du inte kan hålla dig från att älska mig på riktigt å därför MÅSTE du umgås med mig för du kan inte vara utan mig, true story

Av madelene spegel - 24 november 2011 07:35

Slänger in nå snabbt bara, ska till skolan försov mig, är typ inte stressad men borde vara det men hehe jaa... ska väll till skolan å gå till 17.00 idag sen kanske jag drar förbi skolan å ser teater... bara för att dom som ska va med i teatern är bra! Så vi hörs väll någon gång!

Ovido - Quiz & Flashcards