Alla inlägg den 10 november 2011

Av madelene spegel - 10 november 2011 22:24

Har inte bloggat så flitigt i veckan som jag började med där en vecka kanske, hehe. Men har såklart haft annat för mig!

Nåja här kommer nå sköna bilder från i lördags!

               


 

Ja det var väll alla bilder jag fick i lördags, kanske inte så fina, kanske inte så nykter, kanske inte så kul å ta bilder på fyllan!   

Folket som läser min blogg verkar nöjda med vilka bilder som helst jag lägger upp ;O


Och förlåt Marigona för jag glömde ta kort på min sminkning...

Av madelene spegel - 10 november 2011 22:11

Så kul hade vi på skolan igår... 

Så jävla kul :D

Sen hade Karro med sig lite spindlar och två ormar också!

                                   


Vadå, pluggar ni bara i skolan? haha åh va trist för er....

Ovido - Quiz & Flashcards