Alla inlägg den 4 november 2011

Av madelene spegel - 4 november 2011 21:10

Nu ska jag å Elin ut på farliga äventyyyr!:D

 

Av madelene spegel - 4 november 2011 17:41

Hejhej, idag är jag med Elin, suprise huh?

Vi har redan hunnit vart på stan å köpt nå grejjer, å godis.... 

Nu snart ska vi äta middag med hela tjocka släkten, eller ja mammas sida men ändå släkt. Ni fattar.


Och ikväll ska vi ut å busa :D

Av madelene spegel - 4 november 2011 00:40

Ja ni vet ju vad jag och Elin sysselsatte oss med idag! Men jaa vi har även hunnit med att spela massa Wii med Linus och Marcus, det gick väll sådär! 

Det var fan fail att jag skulle tänkte vinna i Mario Cart, men kom sist typ alla gånger?!?!

Dom hade fan övat i smyg, inte ens kul.. Det sorgliga var att jag hade övat i smyg för att jag visste att jag och Linus skulle spela en vacker dag men,, hahaha.... jaa jag vann inte. Killar är fan naturbegåvningar på tv-spel. Det är som deras grejj...


Ajja nu ska vi tjocka oss lite åde, hörs någon annan gång!:)

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards