Alla inlägg den 3 november 2011

Av madelene spegel - 3 november 2011 18:45

Nu sitter jag här med Elin, vi har varit på stan hela fucking dagen å gjort.. INGENTING. Men ändå chill.  Nåja sen for vi till Willy's med bussen från Smedjan. lata, vi vet. 

Vi handlade för 500, inte ens nå nyttigt typ, elelr ja det skulle vara grönsakerna till tacosen det. inge mer.

Men däremot godis för typ 70 spänn!:D och 2 påsar chips samt en påse med ostbågar... 

Sen inhandlades det sprit tidigare idag.. Men ja..........


Ännu inte inhandlat nå att ha på mig på lördag men det kommer, eller jag kanske inte behöver handla någonting till det men vet inte vad jag ska ha på mig och det är rätt stressande!


Men skriver mer sen, CIAO

Av madelene spegel - 3 november 2011 01:21

Okej nu lägger jg upp klänningen iaf som mamma köpte åt mig!


 


Tycker dden va fin iaf, helt otippat när jag ska använda den men ändå!:)  

Ovido - Quiz & Flashcards