Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av madelene spegel - 8 oktober 2011 01:21

 kom nysshem, eller nyss å nyss kanske en kvart sen, har ändå bara hunnit gå på toa å druckit cola, ska väll kanske sova strax om jag blir trött någon gång, sov ju 3 timmar idag på dagen så det straffar sig... synd nog,

iaf niemi kom hit så färgade vi hans hår mörkbrunt å det vart fett bara att han fick en blond fläck där framme i luggen en det ser ut som en slinga så det var lugnt:D

efter vi var klar med hans hår så drog vi till dennis å emil så chillade vi där ett tag tills vi kom på att vi ville ha cigg så gick vi en sväng till kvantum å köpte det å polly å cola,, sen tillbaka,,, så chillade vi ett tag å nötte wordfeud sen så skulle niemis bror komma å hämta oss så tyckte max att jag skulle komma till max å chilla med dom, jo precis det är 2 max jag pratar om. så satt vi å kollade lite film, eller jag såg inte så mycket såg att den var b'ig å sen så spelade jag wordfeud fortfarande.. hehe. så kom jag hem för ett tag sen dååå :)


imorrn blire fet fest hos dennis å emil! höhö, eller jag å några ska dra ut på krogen sen så dom festar väll vidare kan jag tro!:)

nåja tog inge bilder från kvällen som vanligt men ni överlever,! natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards