Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av madelene spegel - 14 oktober 2011 21:52

blir så extremt less på fittiga människor som tror att dom är någon, och den fittiga människan är så jävla ynklig så den kan inte ens stå upp mot en polare som den människan kännt i mindre än 2 år, alltså mindre osm fan än det jag kännt personen. nej när polaren säger, du får inte snacka med henne så vågar han inte säga emot nej nej...då snackar han inte med mig, allt han hade å säga var; länge sen man såg dig!


ja men konstigt? nej du är dessutom en äcklig liten person som tror att många tycker om dig, raggar på dom som är flera år yngre än dig, det är fan äckligt. iaf när man är i våran ålder. är fan ok om man iaf är över...20? ne kanske var ett konstigt tankesätt, men what fucking ever.

vissa är så jävla mogna och när ens BÄSTA polare och dom som an går i samma klass osm blir irriterad på en för att man är så satans omogen så äre ju något som är fel då borde människan ju fatta det själv.

sen när man säger det åt människna så får man tillbaka "tror du jag bryr mig?:)"

JAA DET TROR JAG. jag orkade visserligen inte svara på det smset för den människan orkade inte svara när h*n fick veta tat det var jag som frågade om numret till en annan, JAG SKULLE INTE ENS HA NUMRET TILL NÅGOT, det var angelica som ville ha det. men nej man kan inte vara mogen nog att ge mig ett nummer bara för att det är hur random som helst, ORKA VARA SÅ HELVETTES OOOOMOGEN. väg upp din lilla fitta å skaffa riktiga vänner osm gillar dig som du är, vilket är omogen.

Ovido - Quiz & Flashcards