Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av madelene spegel - 19 oktober 2011 16:02

ska ta livet av syrrans hund, nog är den söt som få men gode jävla road av att bita på mina grejjer, så det blir en fucking lång lista för nya saker min syster ska köpa åt mig som hennes hund tuggat sönder.. vem fan vill använda en ögonskugga som en hund slickat på? ingen hoppas jag för då är fan den personen fett äcklig. 

nåja kul för henne när hunden tuggar upp mina make up store ögonskuggor för 130 spänn, det blir dyra utgifter för henne 2 veckor innan hon far till thailand. hon ska då jävlar betala INNAN hon far iväg.

annars kanske jag låter hennes smink ligga där mitt ligger så hennes hund äter hennes smink ist, det är ju inte mer än rättvist. 


ajja vi har iaf en fräsch hund som inte stinker ur käften å det som kan hjälpa (som jag även sagt) är DENTA STIX. löp det åt eran hund om den stinker ut käften, inte så jävla dyrt.

?

Av madelene spegel - 19 oktober 2011 12:57

Vad får man om  man sätter 2 överviktiga på samma bild?

2 tjockisar på samma bild.


hojja skrattade ihjäl mig nästan, inte åt "skämtet" men åt bilden, haha så jävla fult.. Ser ut som en översvämning av fett. 


Nåja idag är man såklart ledig, älskar livet just nu, låg i sängen ovanligt länge bara för att jag kunde. Undrar vilken tid jag ska till skolan imorgon.. ingen aning, måste kanske ringa min mentor å höra vad det var för tid, man vill ju inte missa tvåornas KuHi uppträdanden..


Så idag ska jag väll bara inte gör någonting bara för att jag kan, ska sova så mycket jag kan! Så när jag stängt av datorn, om jag ens stänger av datorn så ska jag lägga mig ner å sova lite mer om jag lyckas somna :)


Kollar just nu på nelly.com om det är nå jag vill beställa, men gode jobbigt det var att kolla på kläder..hojja.. det finns så jävla mycket!

kanske man ska kolla på nå utstyrsel till halloween?:O nae jag vet inte...


ajja ska väll lägga ner nu ida inte skriva så mkt mer i det här iägget!

Såja,, hejdå!  

Ovido - Quiz & Flashcards