Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av madelene spegel - 21 oktober 2011 19:15

Åh så sjukt less på dig, du är exakt som en annan person som glömde bort å ringa hela fucking tiden, alltså inte värd någonting (för mig). Känner du dig träffas så gjorde jag rätt iaf. Det är riktat till 2 personer. Men en är jag redan av med å skönt är ju det! 


Nåja for till skolan och hade ensamble, och har fått byta grupp nu. Skönt är ju det. Vilken skillnad det är på grupperna man måste ju nästan gråta. Ajja från att 3 inte hade hört låten till att vi kunde dra igenom hela, kanske inte felfritt men kunde ändå dra igenom den! Sen hade jag kör ett tag å sen for jag e sväng med Jocke i stan i väntan på att Niemi skulle sluta sin skit grejj på Kulturenshus :)

Sen träffade jag Niemi och Tobbe så satt vi å snackade en stund å sen drog jag å Niemi och gjorde annat! Sen när jag kom hem så drog jag typ direkt med mamma och pappa till Storheden coh handlade. Vi fick med oss rätt jävla mycker därifrån. 

Men men nu är jag hemma och väntar på mat sen ska jag säkert till Niemi eller jaa om dom kommer hit men ska iaf umgås med honom å Robin som också kallas Ruben tydligen, det är många som gör det nu för tiden, inte coolt. 


Ska gå å göra nå vettigt nu, hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards