Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av madelene spegel - 15 oktober 2011 19:29

jaha det gick inte så snabbt idag inte att fixa sig... sitter här på mitt golv å snackar med massa på fb. men kommer ingenstans med mitt utseende, väntar på att oskar ska börja vandra hitåt! har spanat om min granne är hemma, kändes inte helt ok.

 MEN EN GLAD SAK!!

Jag tog nyss en ful ego-bild, men den rä NY som ni inte sett förut så varsågoda!

snygg va?:D  

Av madelene spegel - 15 oktober 2011 18:18

fick en inte så skön kommentar av Schön.. han ba; har du gjort någonting alls idag?:D


men snälla du.. det klart jag har.. duschat typ..? det är alltid något!!

Av madelene spegel - 15 oktober 2011 14:15

Eller Schön som han vill då bli kallad. Den personen ringer mgi 1.44 och frågar mig vad jag gör, så sitter jag såklart bara vid datorn coh gör ingenting speciellt, men så säger han att han är med någon Edvin å så frågar jag liksom vem det är osv. Så visar det sig att han är hos min granne! Och då går jag ut typ en 10 minuter efter vi lagt på i telefonen så står jag, Schön, Edvin å Fredrik å snackar ett tag tills deet blir allt för kallt å alla drar in till sig, nästan. Det är sånt där som kan göra ens kväll sådär superkul! 

Men iaf stod å snackade med dom en halvtimme kanske, gjorde även en fet fail som inte tog på mig jackan när jag gick ut.. Kallt som fan, vill inte ha snö eller sån skit. Hatar att frysa osv.


Men sen gick jag in å satt vid datorn typ yttligare en timme å sen så gick jag å la mig, väl nere i sängen fryser jag som fan å kan inte sova på ett tag ;s men det gick ändå till slut! Kanske inte tog allt för länge att somna, minns inte, tror jag somnade kring 4 iaf. 

Smsade även med Fredrik å så sa han jsut när jag la mig i sängen typ klockan 3 att han vaknade nyss. Så frågade jag varför han vaknade då men han hade som inget direkt svar men det jag fick svar på var att han inte tänkte gå och lägga sig igen,, hm? 

Ajja han kanske sov lite iaf, ingen aning. 


ska väll dra å duscha nu så jag kan ha riktigt kul ikv!

   

Ovido - Quiz & Flashcards