Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

you and me forever nothing is better ¤

Av madelene spegel - 24 oktober 2011 22:51

Skönaste helgen på länge!

Och om du läser det här Becky, jag har inte glömt dig för du och jag ska röja ihelgen!:D


Nåja jag var nykter ihelgen. I fredags efter skolan så hookade jag med Niemi så vandrade vi först runt på hertsön för att vänta på Ruben, men så till slut kom han, så då drog vi förbi honom så han kunde länma nå tränings grejjer sen gick vi till Niemi. Och då kom det 2 killar till som chillade med oss, så satt vi å kollade lite tv å snacka osv. Sen ramlar Jesper, Dennis och Tobbe innanför dörren å alla orkade inte sitta i Niemis rum å chilla så vi drog ut å vandrade mot Örnäset så vi tog oss till slut till 7eleven så köpte endel folk lite saker. Observera att jag är enda tjejen med dessa grabbar.. Nåja det var riktigt kul. Sen så gick Niemi och Ruben hem till sig å 2 killar hem till sig å Jesper, Dennis och Tobbe skulle gå hem till sig men gick med mig en bit eller ja.. till nästan utanför dörren hehe.. Så jag fick fint sällskap hem! 

Sen på lördagen hade vi några gamsla vänner till mamma och pappa på middag så drog först min lillebror till en polare sen försöker jag å min syrra komma på nå att göra, men det gick inte så bra. Så då säger jag till Tobbe som tidigare bjudit in mig att komma å umgås med han på kvällen att jag kommer dit.. Så då skjutsar min syster mig dit, fett schysst. När jag kommer dit så är redan Tobbe, Dennis, Anton och Ruben där?! haha ja det klart Dennis och  Tobbe är där för att dom bor där men ändå. Ajja sen så ramlar Jesper in efter ett tag! 

Sen ringer Danne till mig å frågar om jag ska med ut på krogen, var inte så taggad, men ändå. Nej jag drog inte ut med dom. Dom kom ist till Tobbe.. Danne sa att det var han å en polare som skulle komma men nej han tog med sig 4 polare.. Observera att jag är enda tjejen med grabbarna.. IGEN. Fortfarande chill, men Danne stannar till hos Tobbe med sina polare fast tre av dom drar, fett skönt. Så då spelar dom lite Black Ops  och jag spelar kort med Jesper å äger ut honom totalt såklart!


Nåja sen promenerar jag hem med Ruben, Niemi, Danne å Sebbe hem, skönast å slippa gå ensam hem från BV till hem. 


Sen söndag då... jag tränade gymnastik,, känner det idag. Magen känns alldeles underbar! Det var så sjukt länge sen jag hade träningsvärk i magen så det finns inte. Och i låren, vad gjorde jag igår? haha, ajja jag försökte mig på en rondat-salto igen men det gick itne så bra, såg att jag flög snett men slog mig inte, tur som fan. Ni skulle sett Marigonas min när jag kollade upp från min snea volt! Haha ni skulle sett Marigonas min när jag tittade upp från min snea volt! Söt tjej :)


Nåja idag var jag med Tobbe efter skolan, vi drog först till honom efter skolan.. Fast före det så satt vi på skolan och höll Jonta sällskap när han väntade in sin InSå lektion. Sen så kom det någon brud från radion och ville göra en radio grejj. Så det var något om lärare osv. Ajja iaf vi drog till Tobbe efter skolan å då var Markus där. Som inte ens bor där, värsta chill grabbar att ni lämnar dörren uppe! NiCe!

Sen så fick vi för oss att vi skulle dra till mig å chilla så vi kollade upp en buss så tog vi dent ill mig gick förbi kiosken och köpte med oss chips såklart! Sen kom vi till mig så har vi bara sutti och varit allmänt cp, vilket var typ det roligaste jag haft med någon på så jävla länge!

Tack Tobbeee för en kul dag!<3


Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon, ciao!

 

 
 
Karoline

Karoline

26 oktober 2011 22:10

TJA, du är fett het. singel???!! msn??!! KNULLA?!?!?!

http://www.karriis.com

madelene spegel

28 oktober 2011 14:43

VI KÖR DIREKT PÅ SEX, OKEJ?!?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards