Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

lesss

Av madelene spegel - 30 oktober 2011 19:02

Har ingenting att göra, skulle köpt en tv i somras... nu ska min syster å hennes polare inta vardagsrummet. Å spela Wii. Jag får väll sitta här, kul att man iaf laddat ner någon fin rulle som man kan se men det är också drygt, tvn är roligare. Spelar iaf in massa program som jag kan se sen då.. hoppas dom inte stannar allt för länge då..

Nåja igår var ändå kul. Fast konsekvenserna är inte så nice. 

Började att jag tog bussen mot gammelstan med Petronella, Amanda, Anton, Elin å Robin. Så drog vi till Carro där hon och Ellen väntade så lockade jag Carros hår lite snabbt så drog vi till Johan sen som också bor i gammelstan, så började vi dricka lite. Spelade å lyssnade på musik gjorde vi också, lite lätt påverkade så drog vi in till stan å in på Kafelino. Där var det drag. Så var vi där å dansade å drack lite å shottade. Sen for jag hem. Kul va? Jo ändå, vart rätt mindfucked när min mobil ställde om klockan av sig själv en timme tillbaka av sig själv.. 

Sen när jag kom hem så för första gången någonsin typ tog jag bort sminket och borstade tänderna innan jag somnade.. haha. 


Juste, 2 brudar slogs igår på kafelino, vart inge bodigt men ändå kul, ena bruden tog för länge tid på sig på toan eller vad det nu var så bah hetsade hennes polare å slo en annan rud helt oprovocerat :s


tjejer är konstiga.. Sen var det en fet brud som gick in i mig hela tiden , antar att hon var skit fet för hon inte ens kunde gå förbi utan att ta i en, eller så var hon lesbisk, haha , äckel.


Nåja, tog nå bilder igår men dom kommer inte upp nu.. Det är inte överdrivet seriösa bilder heller:) 


Nåja nu ska jag göra nå helt annat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards