Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

keep me haning on

Av madelene spegel - 31 oktober 2011 23:23

Idag var väll en fin dag? Tänkte då jag iaf som drog på  mig skinnjackan å gick till bussen. Nåja fick ångra mig sen men det var ju itne som att jag var utelåst någonstans så det var ju lugnt! 

Emma ringde å väckte mig idag strax efter 11. Då var det ganska så jobbigt att ta sig upp. Så trodde dom att jag hade värsta morogn rösten för att jag skrikit sönder den  helt på krogen i lördags, gissar jag iaf. Men nej så låter jag tyvärr. Men men en timme efter hon ringde alltså strax efter 12 drog jag till bussen å där hängde Emma, Becky å Rocky så gick vi till stan ett tag och Emma hade med sig sin underbart söta dotter Mirabelle!:D

 

Hon blev ganska otålig till slut efter att ha tittat på massa kläder så vi tog en runda i Shopping så slocknade hon flitigt i vagnen sen!


Så mötte vi upp Emmas mamma före vi dro gå käkade så tog Emmas mamma hem Mirabelle å då gick vi ju då och käkade.. Fett nice...

Köpte jaa.. ingenting kanske så kul på stan, nå strazz stenar som jag ska klistra i ansiktet i sminksyfte då. Sen puder eftersom att mitt TYP är slut så det var lika, sen ett nagellack för att..det var fint?


Ajja sen kom Emmas kille in till stan så köpte vi biljetter! Sen drog jag ner mot Loet för käk med familjen, det var mysigt och gott framförallt! Sen hem å chilla med mamma framför tvn.


Sen kom Becky å Rocky förbi med deras 3 hundar så stod vi ut eå snackade lite, det var rätt så jävla trevligt!:D


Å nu sitter jag rygg i rygg med syrran, förresten far hon imorgon. Till Thailand. Hon ska vara där i typ 1 månad och 20 dagar. Jag är en aning avis.  Vissa är ju fast med skolan. FML-


Nåja har äntligen lagt upp på min Youtube-sida klippet som legat på min telefon ett x antal dagar på Marigona som kör sin rondat-flickis. Den är ruggigt bra!

You go girl. 


Ska nu direkt när jag kirrat det här inlägget börja på ett nytt med några FÅ bilder från helgen! Alltså ni kan fan inte skylla på att det kommer lite bilder för när man är full så ids man inte stå å fota speciellt mkt..


Men taggar Tisdag nu då, ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene spegel - 6 juli 2012 22:45

bästa låten där.. i rubriken.. haha så gjorde dom en radio version på den, inte lika bra,,,    men iaf så hade jag å sofia lite å göra efter jag hade jobbat klart igår så for å hälsade på theres i skogen där de bodde i en husvagn(hon gör inte det...

Av madelene spegel - 2 juli 2012 18:31

nu sitter jag 10 cm från tvn med datorn och för endel saker.. ingenting viktigt då.. dag 1 på processen till å bli nikotin fri. hahahaha.. mm vi får ju se, men litar på mig själv så det ska nog gå rätt så bra, men man vet aldrig.  idag jobbade ja...

Av madelene spegel - 26 juni 2012 19:43

inte ens värt att hålla koll på dagarna, vet knappt hur jag jobbar om dagarna, orkar inte ha koll, trots allt sommar ju ;) haha ne men.. jo jag vet hur jag jobbar om dagarna men det är inte nå mycket mer än så, idag rullade lönen hitåt, fan va chill....

Av madelene spegel - 25 juni 2012 23:29

okej, nu ska vi se, har jobbat idag, från 7-12, inte alls jobbigt och jobbar fårn 8-12 imorgon, lätt som en plätt! sen ba äre onsdag å torsdag å fredag kvar så har jag ledigt ihelgen!! hade lätt velat vara ledig fredag, kirunafestivalen,  ser film ...

Ovido - Quiz & Flashcards