Alla inlägg den 2 juni 2011

Av madelene spegel - 2 juni 2011 19:58

Okej nu ska jag duscha snart, eller jaa jo det ska jag. Har inte hunnit med nå idag känns det som. Men det är ju itne så konstigt om jag ligger framför tvn i 2 timmar å gör absolut ingenting å ser bara skit program -.-

Imorrn bär det av till Malmö! Blrir taggad ibland, typ nu är jag taggad men när jag snackade med Jinet tidigare idag å hon sa att jag skulle tagga så var jag inte allls taggad ;s


Satsar på att lägga mig extremt tidigt ikväll för att få mig lite sömn innan jag måste stiga upp imorrn


Ajja nu ska jag duscha sen sova, kom nyss in, glömde att jag var mitt inne i ett inlägg kom nyss in, grabbarna grus kom förbi å va social ett tag :)


NATTI NATTI

Av madelene spegel - 2 juni 2011 16:39

Okej nu får ni säga vad fan ni vill eller tycka vad fan ni vill men skabara påminna sånna där kritiker att det är MIN blogg.

Jag ska rekomendera en hudsalva jag använder i mängder. Började använda den för kanske ett år sen, jag är fast. Min hud är rätt känslig för parfymerade salvor så testade denna:

Den luktar lite, men inte illa enligt mig. Den går förbannat snabbt in i huden och som det står så är den till för naglar också, naglarna blir faktiskt hårdare med hjälp av salvan.. AMAZINGGG.


Nåja. ska väll gå å slå på massa inspelningar på tvn så jag inte missar nå bra på tv medan jag är borta, ciao!;) 

Av madelene spegel - 2 juni 2011 16:10

Glöömde flika in att jag äntligen efter lite mer än en vecka kanske två till ock med har hämtat min cykel som stod på Örnäset, så jävla duktig :D Hade tänkt ta en powernap efter jag hade farit efter träningen med mamma och pappa och handlat men ikke sa nikke, började packa dirr jag kom hem å sen har jag hängt tvätt som kom ut ur tvättmaskinen, man kanske ska sluta ta powenap å börja göra nyttiga saker ist!


Låter som en plan ;)

Av madelene spegel - 2 juni 2011 15:39

Just nu snackar jag med Jessica i telefonen ;D

hon fiskade igår å fick ingen fisk, sen sov hon i en husvagn:D


Såja nu har kamera battieriet ladddat klart!

Laddar just mobilen, ska väll ha med laddaren men hade ändå relativt lite batteri så.

har packat ner helt random saker nu.. Det viktiga packas ner sist av allt för det måste jag änvända imorgon ändå så. Typ plattång osv.. Jag funderar starkt på att ta med mig min hårtork men vet inte om det är nödvändigt, kanske ska slå en pling till hotellet å fråga om dom har sådans på hotell rummet:)


Detta är då min resväska FÖRE(såklart) jag började packa..

  Och här kommer en bild när jag är halvvägs, har dessutom plockin å ut massa grejjer, så jääävla jobbigt! Jag är väll sämst i världen på att prioritera då, men vill ju kunna välja vad jag ska ha på mig!

Men som sagt det sista som ska i slänger jag in imorgon, sen har jag en ful svart väska med nå gula sträck på som jag ska ha som handbagage, och datorn då!

  Det syns inte på bilden men jag har även saker i "locket" såsom handdukar och hudsalva samt någon rakhyvel åså :)


Men nu ska jag fortsätta med packningen!


Av madelene spegel - 2 juni 2011 15:07

Jag; jag laddar ner fast five nu :D

Jinet: nää fan jag ska också ladda ner den , eller fast and furious 5 :P

Jag; det är samma film -.-

Jinet: ... HAHAHAHAHAHAHA

Av madelene spegel - 2 juni 2011 14:19

Vi fick förresten förenings byxorna igår å jackan fick vi idag, helt okej ändå bara att jag hade kunnat bo i jackan för att den var förbannat stor. -.-

Ajja nu ska jag ladda ner massa filmer till resan, ciao!  

Av madelene spegel - 2 juni 2011 14:14

Fyfan när man inte vet vad man ska packa så tar man en för stor väska med för mycket onödiga saker i.

Av madelene spegel - 2 juni 2011 09:24

Inte ens hej är det. det är fan godmorgon, vet inte hur jag tar mig upp till skolan på morgonen jag är ju hur trött som helst nu men vaknade till 8 imorse och kände mig äckligt pigg.

Just nu väntar jag iaf på att Linnea och dom ska komma och hämta mig för vi har träning. Det blir ute idag, som tur är så ser det inte ur som att det ska regna men vi får väll se :)


Ajja jag sov gott inatt iaf, ha en fin morgon allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards