Alla inlägg den 9 juni 2011

Av madelene spegel - 9 juni 2011 21:40

Nå tjena!

Idag fyller Jonas 20 år så jag och Jessica bestämde oss idag för att dra för bi Sunderbyn å gratta han en sväng trots att vi träffade honom en gång idag på stan:)

Juste fyfan va busy dag vi haftFor in till stan för att träffa Jocke å Alex med Jessica då, så var vi med dom ett tag sen när vi gick till aklisparken coh chillade träffade vi Nicole en sväng å sen så när vi gick in till stan igen så träffade vi 2 sötisar så gick Jocke och Alex iväg så vi sket i dom och var med sötisarna ist.

Sen efter ett tag drog vi till Dagobert å käkade sen drog jag och Jessica till gymmet!

Och nu sitter vi här i mitt rum å väntar på att fara :)

   

Av madelene spegel - 9 juni 2011 10:20

Det är fan varmt ute, jag är förvånad! Trodde inte riktigt vädret i Luleå kunde bättre än vad det gav igår. Nåväl, jag vaknade just.

Ska duscha en snabbis sen göra mig i ordning. Idag väntar en hel del. Bland annat gymmet :)


Ska gå nu, bloggar sen:)

Ovido - Quiz & Flashcards