Alla inlägg den 28 juni 2011

Av madelene spegel - 28 juni 2011 23:55

Efter matchen tänkte jag promenera med Isabella till stan men vi fick åka med Helena isället! Fett skönt.. Så då for vi förbi driven på MAX bara för att.. hehe

         

Klicka för att se bilderna större, ha en fin kväll då allihopa för de ska jag ;)

Av madelene spegel - 28 juni 2011 23:08

Jag köpte en HTC Sensation igår, har ännu inte hittat nå fel. Får väll dra ett stort tack till Max som hjälpt mig fatta den :)

Jag kan fortfarande inte smsa nå bra med den men det löser sig ;D

Jag kan börja med att klippa av mig naglarna..


Nåväl vi skämde ut oss som fan idag på en derby match.. Haha så HELVETTES FAIL. Å Linn är ju hekt jävla knasig i skallen om vad fan som är rätt å fel att göra i knepiga situationer.. Jävlar vad less, men behöver inte träffa henne nå mer så det är lugnt!


Ajja vi köpte också garanti till min telefon idag så nu ska den vara bra att tg:g)

Ovido - Quiz & Flashcards