Alla inlägg den 13 juni 2011

Av madelene spegel - 13 juni 2011 19:08

Okej, sommar träningar? 40 kr? Jag vet inte.... Det är ändå inte som 20 kr. Det är dubbelt rent utav.. Känns extremt jobbigt.. Dyrt framför allt.


Ska väll tagga för att vara på en fet fotbolls match då. Ska väll bli kul, kanske ltie iaf.

Har saknat att bygga med Bella. Det är ju absolut hon som ska ha all credit för att jag kan bygga idag! Hon har tamigfan lärt mig så satans mycket om det där så nu är det till och med kul och jag kan till och med bygga med andra än henne :)

TILL OCH MED komma upp i en doublebase när vi kör A-Frame! Jag kanske utvecklas lite ändå..


Men jag saknar voltis. Måste komma igång med stillastående salto igen, men måste väll träna upp slappa muskler för det då. Ska köra rondat flickisar osv.. Jag är taggad på voltarenan absolut. Får de hur det blir i helen eftersom att jag jobbar!


Påtal om jobb, hade min första dag idag. Var fär 3 timmar. Fick macka och juice, en god juice. Jag brukar vanligtvis inte gilla juice men den var riktigt god, man kan ju tro att jag dillar om apelsin juice men nej det var passionsfrukt i den jag drack. Redigt god. Inte för stark, sur, besk eller någonting. Nåja ska mest jobba kvällar i 3 veckor nu, ska bli så jävla skönt! Inte behöva oroa sig om att man behöver kliva upp på morgonen och om man ska orka med att jobba :)

Ovido - Quiz & Flashcards