Alla inlägg den 24 juni 2011

Av madelene spegel - 24 juni 2011 00:02

LESS JAG BLIR PÅ DIG THOMAS!!!!

Du skriver till mig, allmänt social sen när vi börjar snacka lite mer personligt än allmänt så börjar du dryga, vrf skriver du ens till mig då?! Sen vill du  ändå veta mer om saken å fortsätter vara dryg? Vad i helvette är ditt problem.. Det var ändå du som började skriva så sluta tänka med din lilla jävla kuk till hjärna.


Nåja, idag har jaginte gjort mycket, vaknade kring 11.30 så gick jag och duschade .. 14.12 tog jag bussen till stan, mötte upp Louise å Linnea så drog vi till hälsans för träning med ACA. Det ver väll.. rätt ...bra(?).. Sen dirr efter det drog massa från laget å tränarna till Max för att käka, sen träffade jag å Linnea Marigona och Jinet om skulle med till Porsön för träning med LCD. Det var ju härligt som helst.

Blev dock så helvettes förbannad på en tjej där som är "hjälptränare" med Carin, tror att du vet mer om min skada än jag själv? Lägg dig i jävla graven för jag kan lätt säga att du är med ena foten nere i graven redan. jag gör ditt liv till ett helvette om du ska tro att du vet mer om mig än vad jag vet själv. Du kan knappt mitt namn så du ska bara stå å se på medan jag gör min grejj.

Jag fick uppgifter om mitt knä. Jag vet väll förfan inte om det är exakt rätt och vad det betyder exakt.. Då är det sjukgymnasten som är åt helvette i skallen som inte vet vad fan jag har och tog bara  nå skitslutsatser om vad fan det var. Blir så helvettes irriterad på att hon vågar komma fram till mig och påstå att jag inte vet hur jag ska hantera min skada och att hon har samma. JAG VET att jag inte kan springa, men väljer jag att springa typ 500 meter så vet jag också att jag inte kan gå dagen därpå. Så om hon håller igen käften så äre större chans att jag också göre.


När vi fick bygga med LCD's träning så sa Carin till våran topp Rebecca då att hon inte fick smälla till mig.. Hon sa att om Rebecca smällde till mig så skulle hon blir förbannad och jag med, för Carin känner mig såpass bra(fortfarande) så att hon kan säga så, känns bra att ha en sån tränare. Nog för att Nicole också är sån så det är tur det.

Efter tärningen berättade Carin lite om vad som händer i höst inom föreningen. Kan ju säga att det låter lovande! Men vill inte tävla i lag...

Får nog ite köpa group stunt... Jag hoppas då på det!


Nåja sen fick jag, Jinet å Marigona vänta på bussen i 39 minuter innan vi tog oss från Porsön sen dirr en buss till Örnäset å sen hem.. Skönt att komma hem typ..

Imorgon äre jobb som väntar!! 12 börjar jag, så det är chill.. Sen kanske jag drar till tivolit och möter upp nå snygga brudar!!


Varsågod Louise :*

Ovido - Quiz & Flashcards