Alla inlägg den 8 juni 2011

Av madelene spegel - 8 juni 2011 23:20

Louise Isaksson!!!

Kontakta mig, ASAP!


Nåja ska väll berätta att Elisa fick fågelskit i ansiktet nere i Malmö, hennes syster som också är våran tränare vid namn Linn skrattade sig till tårar!


Ni vet wasa knäckebröd typ?

Dom delade ut nå gratis smakprover på stan, så kommer det en kille fram till Nicole ochnågra i laget och vi snackar ju såklart engelska med Nicole.. Tror ni inte att han snackar med henne då på engelska?

Nicole är ju så smart så hon förstår ju även svenska men iaf så efetr han har babblat på ett tag på engelska och Nicole inte riktigt sagt någonting.

Så slänger jag ur mig ganska random: Är du också från Sverige?!!

Han skämdes typ som fan -.-

Av madelene spegel - 8 juni 2011 22:22

Jaa nu har jag tagit lite bilder på vad jag köpte i Malmö.. Allt är inte med för endel saker är i tvätten..

Nåja, det får bli bra ändå:)

Kommer inte skriva vars dom är ifrån eller vad dom kostade för jag har knappt nå kvitton kvar -.-

                 




Ska väll passa på att lägga in våran fina rosett som Bella gjort! 


Sen nå ego bilder från idag, sen äre puss å godnatt kanske :D

     

Av madelene spegel - 8 juni 2011 16:01

Nu ska jag försöka lägga upp så många bilder som jag orkar från resan!

                                                                                                                 

Av madelene spegel - 8 juni 2011 15:52

Nu kommer några saker jag filmat under resan! Kanske inte så mycket men lite äre ju iaf ;D


ENJOY!

...

Av madelene spegel - 8 juni 2011 09:34

haha förlåt va snål jag varit.. Här har ni oss från RM!

Hoppas ni hittar mig på filmen å ser hur jävla bra hopp jag haaaaar!!

Av madelene spegel - 8 juni 2011 09:17

Imorse, fyfan.. Känns som om jag aldrig varit borta, allt är som vanligt. Men jag är speciellt glad för att jag vaknade upp så var jag den enda kvar här hemma!

Nåja må fixa klart mig så att jag kan dra mig till skolan, tydligen var Theresa redan i skolan.. Ingen aning om när vi börjar då eller vad fan vi ska göra. kanske missat någon "viktig" information när jag for bort, spela roll!:D


Bloggar senare om Malmö osv :)

Av madelene spegel - 8 juni 2011 00:28

Okej nu äre såhär, att jag kom hem för kanske en timme sen från Kallax. Jävlar va skönt å komma hem! det var ju som sagt äckel varmt på hotell rummen så ska bli underjävlabart å sova i sin egna säng och  slippa svettas!

Nåja har packat upp en hel del, saker som jag shoppat kommer upp senare.

Och andra bilder från resan kommer sen, har massor!

Ska langa upp nå videos på youtube också och lägga in här på bloggen, kommer bli awesome!

Men det underbara med resan från Arlanda till kallax eller Luleå airport som dom kallas sig nu men ändå.. glider från ämnet. Dom hade WiFi på planet!! Internet funkade alltså där så MÅNGA i laget langade upp sina datorer och satt på facebook och chillade as mycket ;)

Jag och Marigona passade på att ta nå bilder ;)

   

Kanske inte så fina å fräscha men fett nice ändå!!:D


Nåja ska packa upp klart sen sova, ska en sväng till skolan imorrn så :) 

Ovido - Quiz & Flashcards