Alla inlägg den 5 april 2011

Av madelene spegel - 5 april 2011 15:39

Just nu, i mitt rum, sitter jessica med mig å Chicko.

Vi ska snart dra tillbaka till stan å käka sen ska jag dra mig mot basketen och ha uppvisning med laget!

Hoppas det går bra:)


Hur som helst var jag till Helex idag och fixade en tid hos sjukgymnast! Det ska nog gå bra, men tydligen måste man gå dit flera gånger och få hjälp med träningen. Ska dit för att mina knän ger upp hoppet på mig, fun huh?;)

 

Av madelene spegel - 5 april 2011 15:33

HEJHEJ

Ska länka en låt nu:

mmh

Av madelene spegel - 5 april 2011 08:45

Jag vet att jag är sämst på att blogga, men hur som helst har jag mycket tid till det juuuust nu.

Sitter på skolan och har engelska. Sen svenska och seeen historia, kommer troligtvis svälta.

Ikväll igen ska vi uppträda på Luleå Baskets match, det är jobbigt att vara en av de bästa... hojja!


Okej om en ganska knasig sak då.

Innan vi hade uppspel av våran låt igår så satt jag i fiket en liten stund med Joel och Danne, så diskuterade vi om Joel verkligen kunde ta studenten iår. Han ska nämligtn gå om ett år så tänkte han ändå ta studenten iår, men det går ju inte? Man tar ju studenten för att man gått ut grundskolan, men haha han ska ju gå ut den 2 gånger? Nej det går inte ihop. Så det var jag och Danne mot Joel, han tror fortfarande att han kan ta studenten iår fast han ska gå om...

Sen så lite tragiskt kanske så ska han inte dricka sig full som ett svin när han nu tar studenten.. Inte för att man måste det alltså dricka men ändå kan det vara en kul grejj med klassen, eller?;)


Kanske inte ska ha på positiv inställning till alkohol som jag har?

Men isf ska jag fan sluta röka också.


Har glömt lägga´upp en sak som hände i fredags på bloggen, jag tatuerade mig.

Kanske kommer in en bild sen när jag är hemma och sitter vid min dator.


Ajja ska börja med mitt egna arbete :)

Ovido - Quiz & Flashcards