Alla inlägg den 9 april 2011

Av madelene spegel - 9 april 2011 14:04

Igår för första gången på typ 2 veckor, som Sebbe sagt men äntligen eränner jag.. Iaf första gången på 2 veckor som jag rört mig mot gymmet. Haha fyfan vad kat människa jag är!

Jag for å gymmade med Sebbe å Jessica då :)

Jessica var helt biff å körde hela kroppen medan jag körde triceps å mage med Sebbe :)


Hur som helst så innan jag for iväg till gymmet fårn mitt hem bytte jag kläder från tight till rätt så slappt!

  Man ska ju antagligen vara livsnjutare!:D


Efter gymmet drog jag hem och fick göra min egna jävla middag för att mamma och pappa skulle på konsert. Skönt ändå. Senare kom min bror hem med en polare som sov hära.. Dom spelade rätt mkt COD på Xbox.. till 5 tror jag dom sa att dom var vakna.. ojdå. Jag gick själv å la mig 3 typ. Trött som fan men kom hem 2 för att jag hade varit med en snäll. Vi åkte lite bil å for förbi han osv:)


IDAG ÄR DET EN SPECIELL DAG!

Min kusin Emmi- Lie fyller 21 år!:D Damn snacka om att tiden går förbannat snabbt... Men medan jag är och tränar volter så är resten av familjen hos min moster och firar henne!:D


Skönt att slippa...


Ska kanske tanka ner må mer musik nu till träningen... vi får se men har iaf inge mer att skriva nu!:)

Av madelene spegel - 9 april 2011 13:58

okej nu kanske jag ska testa berätta om igår.

For till skolan för att ha en lektion och det var engelska. Pia hade en super bra redovisning om Disney!!

Hon pratade om Walt Disney och visade ett bild spel med musik till.

Inspererade säkert några:)


Jag vaknade dock 7.30 tror jag för att en viss person smsade mig så jag vaknade....

Och jag började 12.

Kul huh.

Nej inte så jävla kul.


Nu taggar jag för fullt för voltarenan, taggade även igår en hel del med Marigona i telefonen, haha vi snackade typ i en timme å fem minuter. Tror att 59 av dom minutrarna var om cheerleading och de andra om random saker.


Just nu väntar jag på att få ett svar av unge Isak när han kommer hit..:)

Snodde en bild från hans facebook för att kunna visa hur han ser ut :D

 

Haha oj vad knasigt, igår när jag la upp den var den mindre, spela roll. Och nu kanske ni undrar "vadå när hon la upp den igår?"

Var så sjukt less igår för att jag hade skrivit ett ganska så sjukt långt inlägg så försvann allt..

Men då vet ni det iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards