Alla inlägg den 22 april 2011

Av madelene spegel - 22 april 2011 23:33

Jag vet inte varför men langar upp en bild på min tatuering då!

  Där har den inte ens läkt så det ser fail ut men nu är den riktigt fin, tycker så jävla synd om han som tatuerade mig för att det gjorde rätt så ont att ha den på revbenet så jag låg och röck till ganska mycket, så alltså någonting som skulle gått på 10 minuter tog nästan en halvtimme!

 Kanske ska göra nästa på överarmen sen då undersidan av armen då! Ska inte lägga ut vad jag ska göra försen jag gjort den!

Av madelene spegel - 22 april 2011 23:02

Vill tatuera mig nu...NU

     

Jag har sjukt stor lust att tatuera någonting just där på ryggen som på första bilden, längre upp! Snyggggggt

Av madelene spegel - 22 april 2011 21:45

Skojja, men sitter å glor på tv just nu som jag gjort typ halva dagen, är rätt less just nu på en speciell person.


Om det är så att man inte kan umgås ska jag fan veta det av den personen och inte behöva fråga. Och du är 2 år äldre än mig.. eller? Tveksamt, blir så förbannat less på att alltd vänta på människan i onödan!!

Sen erkänner man att man inte vågar svara när jag ringer eller nej man missade första gången ajg ringde och sen skulle det kännas dumt att svara om jag ringde igen så därför väljer man att man inte ska svara någon av gångerna....... Okej jag förstår att man känner så men jag vill fan hellre att man svarar på mitt kanske 100'e samtal än att skita i det. Kanske inte för att jag sitter och ringer 100 gånger till samma person om det inte är på liv och död men ni fattar principen.

Och till sist.. vad det gäller mig, bara mig, och det är bara mig det är så med. Kan faktiskt säga att det är en han. Han sa att det bara var med mig han betedde sig så, ingen annan, men sen så sa han att han veeerkligen ville vara med mig, oj vad intressant sätt han hade att visa det på..

Han sa att han inte ville att han skulle bli så vad det gällde mig men så var det bara tydligen.. Kul..

Ska inte lägga tid på sånna som han igen om jag inte får choklad och rosor av han. Men det vet vi ju inte kommer hända så jag ska inte ens försöka vara trevlig mot honom igen.


Min blogg, nu har jag skrivit av mig, återigen min blogg. like it or leave it

Av madelene spegel - 22 april 2011 14:50

Jag har äntligen varit ute en sväng i solen ochd et värmer nådigt bra! Sommaren är nära nuuuuu..

taggar voltarenan imorrn, taggar RM i malmö.. Fast jag är 100% seriös med att jag inte följer med på resan om vi måste ha en gemensam toalett delad med massa andra också.. Nej.. NEJ NEJ NEJ. Det går jag inte med på...

Hoppas det löser sig för jag vill inte svika laget på så simpla grunder så vi får se, hoppas våran tränare GER SIG och låter oss bo på hotell, dessutom om vi måste betala resan själv så tänker jag fan inte bo på nå tattarhem utan då blire fan hotell.


Nog om det, såg ut genom fönstret för inte så länge sen för det var någonting som slog i väggen från utsidan så äre min duktiga syster som skottar ut äckel snön på gatan så det smälter snabbare:D

Så sitter jag bara här inne och kollar på, hojja va hurtig!<3


Ska väll dra mig från datorn snart, sitter nu å snackar med Kevin om det fins vädret så sitter vi båda inne vid datorerna.. stabilt..


Ajja varm dag kan inte klaga :D Ska lägga mig ute på altanen och tjilllla :)

     

Klicka på bilderna för att se dom i större format, tyvärr..

Av madelene spegel - 22 april 2011 11:32

Herrregud, skönt ute! Snön är snart borta fyfan så jävla underbart.. Ska ut å cykla nu hejss:D:D


Skojja, fyfan heller, rör mig inte någonstans. Ska duscha nu åde sen får vi se, bloggar troligtvis mer senare, pöss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards